וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופיר מרציאנו נפגע בראשו באימון, אך צפוי להיות כשיר לאיסלנד

29.5.2022 / 18:00

הנבחרת החלה באימונים לפתיחת קמפיין ליגת האומות ללא הוותיקים נאתכו, זהבי וביטון, אך עם מיגל ויטור. פרץ: "יהיו שחקנים שיצטרכו לקחת יותר מנהיגות". גולדברג: "תענוג לחזור לחיפה"

אימון הבכורה של אלון חזן בנבחרת ישראל/צילום: שלומי גבאי, עריכת וידאו: טל רזניק

נבחרת ישראל החלה הערב (ראשון) בבית הנבחרות בשפיים את הכנותיה לקראת פתיחת הקמפיין בליגת האומות. אלון חזן העביר את אימון הבכורה שלו כמאמן הקבע של הנבחרת ביום חמישי במשחק הביתי מול איסלנד באצטדיון העירוני בחיפה, ובמהלך השבוע הקרוב יצטרך לבנות הרכב בהיעדרם של כמה שחקני מפתח.

אל ערן זהבי וניר ביטון הפצועים הצטרף הבוקר גם ביברס נאתכו ששוחרר מהסגל בעקבות פציעה, ובצוות המקצועי עוד ממתינים לראות האם שון וייסמן יצטרף או יישאר בספרד למשחקי הפלייאוף של ויאדוליד, שמסיימת הערב את הליגה הסדירה. מיגל ויטור קיבל את הדרכון הישראלי וערך אימון בכורה.

מי שנפגע בראשו במהלך האימון הוא השוער אופיר מרציאנו, שספג מכה חזקה ונטש, אולם בנבחרת הבהירו שלא מדובר הפציעה שאמורה לגרום להיעדרותו מהמשחקים הקרובים.

הבלם מיגל ויטור באימון הבכורה בנבחרת ישראל. אודי ציטיאט
מיגל ויטור עם החולצה החדשה/אודי ציטיאט
מנור סולומון, רז שלמה, שחקני נבחרת ישראל בכדורגל. אודי ציטיאט
שחקני נבחרת ישראל באימון/אודי ציטיאט

הקשר דור פרץ אמר לפני האימון: "כיף להיות פה, כנבחרת אנחנו באים להוכיח. הקמפיין הזה הוא הזדמנות משמעותית עבורנו, אין ספק שהמטרה שלנו היא אחת ויחידה וזה לעלות. לשמחתי שיחקתי במשחקים האחרונים ואני במומנטום לא רע. כמובן שהקבוצה שלי ירדה ליגה וזו אכזבה מצד אחד, אבל אני מגיע בכושר טוב כדי לעזור לחברים שלי. יש פה מספר שחקנים שיצטרכו לקחת יותר מנהיגות, יקבלו את קדמת הבמה ויצטרכו לקחת על עצמם, ויש גם שחקנים אחרים שיקבלו קרדיט וחובת ההוכחה עליהם".

ליאל עבדה, תאי בריבו, מנור סולומון, שחקני נבחרת ישראל בכדורגל. אודי ציטיאט
ליאל עבדה, תאי בריבו ומנור סולומון/אודי ציטיאט

שון גולדברג, שחקנה של האלופה מכבי חיפה: "תענוג לחזור לחיפה. אני חוויתי ויודע מה זה העוצמות של האצטדיון, זה יכול לעזור לנו מאוד. היום זה אימון ראשון עם אלון חזן, אני מכיר אותו והוא מאמן מצוין. אני מקווה שנעשה דברים יפים יחד".

עומרי גנדלמן, תאי בריבו, דולב חזיזה, שון גולדברג, שחקני נבחרת ישראל בכדורגל. אודי ציטיאט
עומרי גנדלמן, דולב חזיזה ושון גולדברג/אודי ציטיאט

המשחקים של ישראל בליגת האומות

2.6 | ישראל - איסלנד, חיפה
10.6 | אלבניה - ישראל, טיראנה
13.6 | איסלנד - ישראל, רייקיאוויק
24.9 | ישראל - אלבניה, טרם נקבע מיקום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully