וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לבחור נכון: דור פרץ נמצא בצומת דרכים בקריירה

30.5.2022 / 14:30

החיזורים מוונציה, הרצון לשחק בליגה בכירה, ההצעה הגבוהה ממכבי תל אביב והמשחקים הקרובים של נבחרת ישראל שיכולים לסדר לו את העתיד. דור פרץ נמצא בצומת דרכים לא פחות מאתגר מזה בו היה לפני שנה והוא עדיין שחקן מאוד מבוקש. רק אל תאיצו בו

תקציר מהליגה האיטלקית: ונציה - יובנטוס 2:1/ספורט1

הקיץ הזה מזמן סביב הרבה ליגיונרים עניין רב. שחקנים רבים ובראשם ערן זהבי סיימו חוזים ופנויים לנהל מגעים למציאת יעד חדש. ניר ביטון אחרי הרבה שנים בסלטיק מחפש את התחנה הבאה, מנור סולומון עם כל מה שקורה באוקראינה בדרך ליעד אחר ויש את דור פרץ. בין שלל הליגיונרים הוא אחד הבולטים. ירידת ונציה מהסרייה A ביטלה את החוזה שהיה לפרץ על סך של 900 אלף יורו בקבוצה האיטלקית לעוד שתי עונות והוא כעת שחקן חופשי.

אף שפרץ לא שיחק הרבה בעונה החולפת, בוונציה יש מי שרוצה להשאיר אותו. ראשי הקבוצה משוכנעים כי הגיע לו יותר ורוצים שהוא ימשיך איתם לליגה השנייה. הם בטוחים שפאולו זאנטי שפוטר לפני חודש אחרי שהעלה אותם ליגה לפני שנה, היה צריך לתת יותר מקום לקשר הישראלי ולראיה אחרי שמונה במקומו מאמן הנוער אנדראה סונצ'ין, פרץ קיבל יותר דקות. סונצ'ין לא אמור להישאר מאמנה של ונציה בעונה הבאה, כך על פי דיווחים באיטליה, ובמקומו ימונה מאמן אחר, אך לגבי פרץ הכוונה ברורה. בוונציה רוצים לראות אותו בקבוצה, אבל בחוזה אחר, נמוך בהרבה מכיוון שמדובר בסריה B שם משלמים פחות.

דור פרץ שחקן ונציה לפני פסקואלה מאזוקי שחקן סלרניטנה. MB Media, GettyImages
ונציה רוצה שיישאר, אבל בחוזה מופחת. פרץ/GettyImages, MB Media

פרץ לא ממהר לקבל החלטה ורוצה להתרכז קודם במשחקיה הקרובים של נבחרת ישראל בליגת האומות. סוכנים רבים משתפים פעולה עם סוכנו הישראלי אבי נמני כדי למצוא עבורו את הקבוצה הבאה באירופה. פרץ יודע זאת ומבין שהכי חשוב לו כרגע זה לעשות משחקים טובים במדי הנבחרת שם הוא אמור לפתוח בהרכב ולהיות בורג מרכזי במגרש אצל אלון חזן ויוסי בניון.

לא מעט סקאוטים צפויים לעקוב אחרי המשחקים של הקשר בליגת האומות ולאחר שיסתיימו המשחקים, השוק אמור להיפתח יותר מבחינתו. "מספיקה הופעה אחת טובה נגד איסלנד ופתאום יכולות לצוץ שתי הצעות חדשות", אומרים בסביבתו. "דור ירה גבוה מאוד עם ליגה ראשונה באיטליה. יש הרבה מקומות שהוא יכול לבלוט בהם".

שחקן נבחרת ישראל דור פרץ. ברני ארדוב
הופעה טובה בנבחרת יכולה לעזור לו לקבל חוזה גבוה. דור פרץ/ברני ארדוב

בדבר אחד פרץ די בטוח, הוא לא רוצה לחזור אחרי עונה אחת לישראל. מכבי תל אביב מאוד רוצה אותו ומוכנה לתת לו חוזה יותר גבוה מזה שהציעה לו לפני שנה, בטרם עזב לאיטליה, אבל פרץ מרגיש שהוא צריך לתת לעצמו צ'אנס הרבה יותר משמעותי להצליח בחו"ל ומכאן שהוא לא אמור להיענות לחיזורי מכבי תל אביב ולשוב הקיץ לארץ.

העובדה שוונציה תשחק בליגה השנייה באיטליה היא גם ודאי משהו שפחות מלהיב אותו אבל אם לא תגעה הצעות טובות יותר מליגות בכירות באירופה, יתכן שהוא יחליט שהוא נשאר בארץ המגף מתוך אמונה שהוא יקבל הפעם הרבה יותר דקות לשחק ולהשפיע.

  • עוד באותו נושא:
  • דור פרץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully