וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מונזה ניצחה בהארכה את יונתן כהן ופיזה ועלתה לסרייה A לראשונה

הישראלי נכנס לדקות בכורה בפלייאוף, קבוצתו עלתה ליתרון 2:3 בדקה ה-90 וכפתה הארכה, אבל האורחת ניצחה 3:4 ורשמה עלייה היסטורית לליגה הבכירה באיטליה

תקציר: נוטינגהאם פורסט חזרה לפרמיירליג אחרי 23 שנה בזכות 0:1 על האדרספילד/ספורט1

היסטוריה הערב (ראשון) באיטליה. מונזה, קבוצה שנוסדה לפני 110 שנה ולפני חמש שנים רק עלתה מהליגה הרביעית, ניצחה היום 3:4 את פיזה ויונתן כהן בגומלין גמר הפלייאוף באיטליה, השלימה 4:6 בסיכום המשחקים וחגגה העפלה ראשונה בתולדותיה לליגה הבכירה.

מונזה, שכיום נמצאת בבעלות סילביו ברלוסקוני בן ה-85, בעברו ראש ממשלת איטליה ובעלי מילאן, שהגיע למשחק הגומלין בפיזה ונצפה חוגג ביציע. מונזה תצטרף בעונה הבאה סרייה A ללצ'ה ולקרמונזה שהעפילו אוטומטית מליגת המשנה.

יונתן כהן שחקן פיזה. רויטרס
סיום מאוד מאכזב לעונה. יונתן כהן/רויטרס

פיזה קיוותה להעפיל אחרי 31 שנה בחזרה לסרייה A והיא זו שאירחה היום את משחק הגומלין בגמר הפלייאוף, שלושה ימים אחרי שנכנעה 2:1 במשחק בו השיגה את השער המצמק והיקר בדקה ה-90+3, אבל למרות שהערב שוב הבקיעה בתוספת הזמן, עלתה ל-2:3 וכפתה הארכה, היא ספגה שני שערים בדקות 96 ו-103, הפסידה 4:3 ותיאלץ בשנה הבאה להיאבק מחדש על העלייה. עבור מונזה זו כאמור העפלה היסטורית 110 שנה אחרי שהוקם המועדון וזאת על אף שהקבוצה בילתה בסך הכל 40 שנה בסרייה B, יותר מכל מועדון אחר. כאמור לעיל, רק לפני חמש שנים מונזה עוד העפילה מהליגה הרביעית, התקדמה במהרה לליגת המשנה ובעונה שעברה נעצרה בחצי גמר הפלייאוף.

יונתן כהן לא שותף באף אחד ממשחקי הפלייאוף עד כה, אבל הערב נכנס בדק ה-85 ולאור השער הדרמטי בתוספת הזמן זכה לשחק 35 דקות. לצערו הרב, הוא ככל הנראה לא יזכה לשחק בליגה האיטלקית הבכירה בעונה הבאה ואולי יפגוש בליגת המשנה את דור פרץ כשפיזה תתמודד נגד ונציה שירדה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully