וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי דסה התנצל: "ניסיתי להיות זהיר, לא רציתי לפספס משחקים"

עודכן לאחרונה: 29.5.2022 / 19:58

המגן שעורר סערה כשנעדר מהפלייאוף של ויטסה: "תאריך החתונה נקבע לפני שנה. תמיד נתתי את הלב והנשמה למועדון". בלעדיו הקבוצה הובסה 6:1 ולא העפילה לקונפרנס ליג

תקציר: אלקמאר - ויטסה 1:6/ספורט1

אלי דסה התייחס היום (ראשון) לראשונה להיעדרות שלו מגמר פלייאוף העלייה לקונפרנס ליג, בסיומו ויטסה הובסה ונותרה בלי הכרטיס לקונפרנס ליג בעונה הבאה. דסה התחתן ביום חמישי וכך פיספס את שני המשחקים נגד אלקמאר - בראשון ויטסה ניצחה 1:2, אך היום הובסה 6:1 בגומלין ומכיוון שחוזהו יסתיים בסוף יוני, הוא סיים את דרכו במועדון כמה ימים מוקדם מהצפוי ולא סייע לקבוצה בניסיונה להבטיח עונה אירופית נוספת, שכאמור הסתיים בכישלון.

"נתתי את הלב והנשמה לוויטסה ותמיד באופן הכי מקצועני שיש", כתב דסה עוד לפני שוויטסה הושפלה היום באלקמאר, "אתם מכירים אותי, אני מעדיף לעבוד בשקט ולא לדבר יותר מדי ותמיד שמתי את המועדון בעדיפות ראשונה. הנאמנות שלי לקבוצה התבטאה בכמות המשחקים אליהם עליתי אחרי זריקות או עם כאבים. תמיד התעקשתי לשחק, במטרה לא לפספס אפילו דקה".

אלי דסה שחקן ויטסה. Soccrates Images, GettyImages
סיום מעט צורם. דסה/GettyImages, Soccrates Images

ההיעדרות של דסה הכעיסה אוהדים רבים של הקבוצה וגם את המאמן תומאס לץ'. יאן סטרואר, שבעבר שימש כמנהל המקצועי של ויטסה, אמר: "זה מדהים, הוא ידע הרבה זמן מראש שיש את המשחקים האלה. זה חובבני, זה פשוט בלתי אפשרי. אני הייתי מנכה את שני החודשים האחרונים מהשכר שלו. זה מאוד מוזר כי הוא נתפס כמקצוען".

דסה הוסיף היום: "אני חייב לכם הסבר על מה שקרה. הדבר האחרון שרציתי הוא לפספס משחק. התאריך של החתונה שלי נקבע לפני שנה, הרבה לפני פרסום הלו"ז של הליגה ההולנדית, אחרי הרבה מאוד מחשבה והסתמכות על תאריכים בהם עונות קודמות הסתיימו. ניסיתי להיות הכי זהיר שאפשר, אבל בסופו של יום אני בן אדם שיכול לטעות ולצערי זה מה שקרה.

"האכזבה שלכם מוכיחה לי כמה אתם מעריכים אותי ואת היכולת שלי. אני מקווה שתוכלו לראות את התמונה בכללותה ולזכור את הדברים החיוביים. ויטסה והאוהדים שלי לנצח יהיו בליבי, לא משנה היכן אהיה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully