וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שון וייסמן כבש את שערו ה-20 והחזיר את ויאדוליד ללה ליגה

החלוץ חתם עונה מצוינת עם שער ב-0:3 על ווסקה וקבוצתו עלתה אוטומטית יחד עם אלמריה. יוכל לשחק עם הנבחרת בליגת האומות

שון וייסמן חוגג עם ויאדוליד עלייה לליגה הספרדית הבכירה/אינסטגרם

שון וייסמן החזיר את ויאדוליד לליגה הבכירה בספרד אחרי שנה אחת בלבד. החלוץ הישראלי חגג הערב (ראשון) את שערו ה-20 העונה בליגת המשנה והוביל את קבוצתו לניצחון ביתי 0:3 על ווסקה, שהספיק כדי לקפוץ מהמקום השלישי לשני במחזור הסיום הדרמטי ולהשיכ כרטיס ישיר ללה ליגה.

בדקה ה-90 עוד היה שוויון מוחלט של 81 נקודות בין אייבר שהתחילה את המחזור כמוליכת הליגה, אלמריה השנייה וויאדוליד השלישית, ובמצב כזה הסגולים היו עולים מהמקום הראשון ואייבר מהשני. אבל זו ספגה בתוספת הזמן מאלקורקון האחרונה שירדה ליגה מזמן, הפסידה ותצטרך להילחם על הכרטיס השלישי בחצי גמר הפלייאוף (אייבר מול ג'ירונה, לאס פלמאס מול טנריפה). אלמריה עלתה מהמקום הראשון אחרי 2:2 אצל לגאנס וחוזרת ללה ליגה אחרי שבע שנים, כאשר ויאדוליד סיימה כסגניתה עם אותו מספר נקודות (81) ונחיתות רק בגלל המפגשים הישירים ביניהן.

שחקן ויאדוליד שון וייסמן. Octavio Passos, GettyImages
כוכב העלייה. שון וייסמן/GettyImages, Octavio Passos

וייסמן פתח כהרגלו בהרכב ונגח לקורה בתוספת הזמן של המחצית הראשונה, אחרי טיל למשקוף של אדולפו גאיץ' בצד השני. לאחר ההפסקה הוא כבש אחרי שלוש החמצות בהתקפה אחת של ויאדוליד ונאלץ לחכות ארבע דקות לאישור השער על ידי שופטי המסך. בדקה ה-52 גונסאלו פלאטה מאקוודור העלה את המארחת ל-0:2 ובדקה ה-79 הוא בישל לאלברו אגואדו. וייסמן יצא בדקה ה-82 וזכה לתשואות רמות מהקהל המקומי.

מי ששמחה מאוד שוויאדוליד השלימה את העבודה כבר הערב היא נבחרת ישראל, שכעת תוכל לקבל את וייסמן לשלושת משחקי ליגת האומות.

החלוץ הישראלי סיים רביעי בטבלת המבקיעים בליגה הספרדית השנייה, כאשר הוא חולק את המקום עם רובן קסטרו הוותיק מקרטחנה. לפניהם רק בורחה באסטון מאוביידו וכריסטיאן סטואני מג'ירונה (22 כל אחד) וסטויצ'קוב מאלמריה (21).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully