וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי ליברפול קיבלו את פני קלופ ושחקניו ב-"מצעד הניצחון"

אלפים חיכו לאוטובוס המייטי רדס ברחובות לאחר ההפסד בגמר ליגת האלופות והודו להם על עונה נהדרת. מאנה נפרד עם הגביע

אוהדי ליברפול חוגגים ברחובות פריז לפני גמר ליגת האלופות/טוויטר, Liverpool FC

למרות האכזבה בעקבות ההפסד בגמר ליגת האלופות לריאל מדריד, אלפי אוהדים קיבלו היום (ראשון) את פני אנשי ליברפול ששבו לאנגליה לאחר המשחק שנערך בפריז. לפני שבוע בדיוק עמדו המייטי רדס בפני שבוע, אותו יכלו לסיים עם תואר אליפות וגביע ליגת האלופות שהיו מצטרפים לגביע הליגה והגביע האנגלי בדרך לעונה היסטורית, אך השחקנים של קלופ הפסידו את שני התארים וסיימו את השבוע החולף באכזבה.

על אף זאת, אוהדיה של מחזיקת הגביע האנגלי סירבו להוריד ראש והראו מדוע הם נחשבים לאחד הקהלים הטובים בעולם בהפנינג לו קראו "מצעד הניצחון", זאת למרות מפחי הנפש של השבוע החולף. גברים, נשים, זקנים וילדים הגיעו עם דגלים וחולצות בצבעי וסמלי המועדון והראו אהבה ליורגן קלופ וחבורתו. המצעד כולל מסלול של 13.5 קילומטר, בדיוק כמו זה שנערך לאחר הזכייה בליגת האלופות ב-2019.

סאדיו מאנה שחקן ליברפול מחזיק את גביע הליגה באוטובוס הפתוח. רויטרס
הופעתו האחרונה במדים האדומים. מאנה עם הגביע בקבלת הפנים לליברפול/רויטרס

השחקנים וקלופ נצפו במצעד כשהם נינוחים, מחייכים, לוגמים בירה ונראים מעט מעודדים לאחר אכזבות השבוע האחרון. גם סאדיו מאנה, שהודיע לחבריו בסיום ההפסד אמש בגמר האלופות כי יעזוב את ליברפול בתום שבע שנים במועדון, נכח כמובן והצטלם עם הגביע - שהיה למעשה התואר האחרון בו זכה עם המייטי רדס.

  • עוד באותו נושא:
  • ליברפול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully