וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קמילה קביו בהלם מאוהדי הכדורגל גסי הרוח: "שרו המנונים בזמן המופע שלי"

עודכן לאחרונה: 29.5.2022 / 12:40

פרשת נועה קירל, הגרסה האמריקאית. הזמרת שהופיעה לפני גמר ליגת האלופות לא הבינה למה אוהדי ליברפול וריאל מדריד עודדו את הקבוצות: "הם שרו כל כך חזק"

מישל גרציג, בת זוגו של טיבו קורטואה, חוגגת את הזכייה של ריאל מדריד בליגת האלופות/אינסטגרם, mishelgerzig

קמילה קביו לא ממש הבינה לאן היא הגיעה. הזמרת הקובנית-אמריקאית הוזמנה לשיר אתמול (שבת) במופע הפתיחה שארגנה אופ"א לקראת גמר ליגת האלופות בפריז בין ריאל מדריד לליברפול, ולא הבינה למה הקהל באצטדיון לא התמסר למופע שלה.

קביו רגילה כנראה לסטנדרטים האמריקאים, שבהם למשל בסופרבול המופע המוזיקלי במחצית נחשב לחלק בלתי נפרד מהשואו וזוכה לתשומת לב גדולה. בכדורגל, כידוע, לא פעם טקס הפתיחה נחשב על ידי האוהדים למביך ומאוס, ובעיקר מיותר.

הזמרת קמילה קביו במופע לפני גמר ליגת האלופות. רויטרס
באמריקה זה אחרת. קביו/רויטרס
קמילה קביו צייצה נגד אוהדי הכדורגל בגמר. טוויטר, צילום מסך
קמילה קביו צייצה נגד אוהדי הכדורגל בגמר/צילום מסך, טוויטר

אחרי המופע שלה קביו ביקרה את אוהדי הכדורגל באצטדיון וכינתה את התנהגותם כ"גסות רוח", על כך שהמשיכו לעודד את הקבוצות שלהם גם בזמן המופע. "אני לא האמנתי שבזמן ההופעה שלנו אנשים שרו את ההמנונים של הקבוצות שלהם", צייצה קביו, בציוץ שלאחר מכן מחקה, "הם שרו כל כך חזק. אני והצוות שלי עבדנו כל כך קשה על המופע על מנת לתת שואו טוב ואת הווייבים הנכונים". אחרי שמחקה את הציוץ, קביו כתבה למעריציה: "בכל אופן, זה היה מאוד גס רוח. אני שמחה שאתם אהבתם את זה".

עוד בוואלה!

מנהלת הליגה התייחסה לפארסת נועה קירל: האחריות של מכבי חיפה

לכתבה המלאה

יש לציין שהמופע של קמילה היה בזמן שסביב האצטדיון התחוללה המהומה הגדולה, שבמסגרתה אלפי אוהדים נותרו בחוץ ונכנסו באיחור, ועוד מאות פרצו ללא כרטיס. המשחק כזכור נפתח ב-36 דקות איחור. כזכור, לאחרונה אירוע עם נסיבות די דומות אירע בישראל, כאשר לחגיגות האליפות של מכבי חיפה הובאה הזמרת נועה קירל, שאומנם נחשבת לכוכבת הפופ הבולטת בישראל, אבל התקשתה לייצר חיבור עם אוהדי הכדורגל ולהלהיב אותם ביום חגם, והם עזבו את האצטדיון בזמן המופע שלה באצטדיון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully