וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רישרליסון חגג את המתיחה ששיגעה את אנגליה: אוהדי ליברפול ו"עקיצת השנה"

עודכן לאחרונה: 29.5.2022 / 11:39

יריביה המושבעים של ליברפול לא הסתירו את שמחתם. נוויל אחרי ההפסד: "אני פאקינ באקסטזה". הברזילאי של אברטון התייחס למתיחה הוויראלית, והעלה תמונה שלו כנהג "האוטובוס שלא הגיע"

גארי נוויל חוגג את ההפסד של ליברפול בגמר ליגת האלופות/חשבון הטוויטר של נוויל

יריביה המושבעים של ליברפול לא יכלו אמש (שבת) להסתיר את השמחה שלהם אחרי שהקבוצה ממרסיסייד הפסידה בגמר ליגת האלופות לריאל מדריד. גארי נוויל, שחקן העבר של מנצ'סטר יונייטד, צייץ סרטון שלו יושב בפאב במנצ'סטר עם אוהדים נוספים של יונייטד שחגגו את ההפסד של ליברפול.

על אף שהוא פרשן בכיר ב"סקיי", בתפקיד די מכובד ו"ממלכתי", נוויל הראה את עצמו מחויך על רקע החגיגות, על אף שמדובר בהפסד של קבוצת ממולדתו מול יריבה מספרד. "זה נורמלי מאוד לשמוח הלילה אם אתה אוהד של יונייטד!", כתב נוויל, "אני פאקינג באקסטזה".

שחקן נוסף שלגלג על ליברפול הוא רישרליסון, כוכב אברטון, היריבה העירונית של ליברפול. הברזילאי העלה תמונה שלו נוהג באוטובוס, אחרי המתיחה הוויראלית שהסעירה את אנגליה. אוהדי אברטון התגאו אתמול על פרשה משעשעת, שבמסגרתה הם פתחו חברת אוטובוסים פיקטיבית שאמורה הייתה לקחת אוהדים של ליברפול לפריס. שם הנהג היה "ריצ'ארד אליסון" - חיבור של רישארליסון.

רישארליסון עוקץ

אוהדת שהתלוננה שהאוטובוס הבריז לה

אוהדי ליברפול מחכים בתחנה לנהג ריצ'רד אליסון

אוהדי אברטון שמחו לפרסם תמונות של אוהדי ליברפול מאוכזבים מחכים בתחנה לאוטובוס שלא קיים, ורישרליסון, כאמור, הצטרף לחגיגה של אוהדיו והעלה תמונה שלו מסיע אוטובוס. יש לציין כי באנגליה טענו אתמול שמדובר בפייק וסיפור שלא באמת קרה אלא מעשייה, אבל כך או כך אוהדי אברטון מתגאים בה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully