וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטיב זאק נפצע ולא נרשם בהפועל חולון לסדרה מול הפועל ירושלים

הסנטר נקע את הקרסול והוחלף על ידי היידן דלטון. בשישי: הסגולים יגיעו לארנה בחיפוש אחר ניצחון בכורה על האדומים מהבירה העונה

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 26.5/ספורט1

פלייאוף 2022 בליגת העל בכדורסל יימשך מחר (שישי, 15:00) עם המשחק הראשון בסדרת חצי הגמר בשיטת הטוב משלושה משחקים בין הפועל ירושלים להפועל חולון. הקבוצה מהבירה ניצחה את הסגולים בכל המפגשים ביניהן העונה בליגה - 84:104 בבית בסיבוב הראשון, 85:87 בסיבוב השני בחוץ ו-69:76 בארנה. על פי ההערכות, לפחות 7,000 צופים ייצרו אווירה מחשמלת במגרשם של האדומים.

שחקני הפועל ירושלים חוגגים. מאור אלקסלסי
הפועל ירושלים טרם הפסידה לחולון העונה/מאור אלקסלסי

הנתונים: הפועל ירושלים היא אחת משתי קבוצות בליגה שרשמו העונה מאזן מושלם מול הפועל חולון, והיחידה שעשתה זאת בשלושה מפגשים. גם בפעם הקודמת שהאדומים והסגולים נפגשו בחצי גמר הפלייאוף, לפני ארבע שנים, ירושלים טיאטאה את הסדרה בעונה הרגילה 0:3, אך נכנעה 80:76 לחולון בפיינל פור. שלוש קליעות העונשין של טיירוס מגי בשנייה האחרונה בכפר בלום, במשחק השני ברבע הגמר, העניקו להפועל חולון את ניצחון החוץ הראשון שלה בפלייאוף אחרי עשור. גיא גודס הוא המאמן היחיד מבין הארבעה בחצי הגמר שעבורו זה לא הפלייאוף העליון הראשון בקריירה. מאז עברה לארנה, הפועל ירושלים הפסידה שם פעם אחת בלבד להפועל חולון ב-18 משחקים.

במרכז ההתמודדות: סולימאן בריימו וכריס ג'ונסון. שני הווטרנים שמנהיגים את ההגנה והרוח בכל אחת מהקבוצות ייפגשו לקרב בין שני שחקנים מהאגרסיביים ביותר בפלייאוף הנוכחי.

עוד בוואלה!

חומסקי לאוהדי ירושלים: "יש לנו משימה, ארבעה ניצחונות לאליפות"

לכתבה המלאה
היידן דלטון, הפועל חולון. אודי ציטיאט
הוקפץ במקומו של זאק הפצוע. היידן דלטון/אודי ציטיאט

בכמה מילים: הקבוצה של יותם הלפרין מגיעה לסדרת חצי הגמר אחרי שהתגברה על פתיחה רעה של השלב הקודם, ניצחה את גלבוע/גליל שלוש פעמים ברציפות והחזירה לעצמה את הביטחון. בירושלים יודעים שהמפתח העיקרי נגד חולון הוא בגישה למשחק, וכי הם יהיו חייבים להיות הקבוצה היותר אגרסיבית לכל אורך הסדרה, אחרת הם בסכנה גדולה מול יריבה כמו זו שניצבת בפניהם. הלפרין לא ערך שינויים בסגל לקראת ההתמודדות, משמע שקייזר גייטס ואי ג'יי רולנד שוב לא נרשמו גם לסדרה הזו. הפועל חולון עברה בצורה חלקה יותר את הפועל גליל עליון, אבל בקבוצה יודעים שאין לכך כל משמעות לקראת סדרה נגד אחת הקבוצות היחידות בליגה שהם עוד לא הצליחו לנצח. סטיב זאק לא נרשם בסגל לאחר שנקע את הקרסול באימון ביום רביעי, ואת מקומו תפס היידן דלטון. הסגולים מאמינים כי ביכולתם לקחת את המשחק הראשון בירושלים ולחזור למשחק השני, אצלם בבית, עם הזדמנות להכריע את הסדרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully