וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יותם הלפרין: "אחרי ההפסד לגלבוע/גליל, היינו בלחץ"

24.5.2022 / 7:55

הפועל ירושלים השלימה את תמונת העולות לחצי גמר הפלייאוף, ותחכה ביום שישי להפועל חולון. נועם דוברת רואה באופק את צלחת האליפות: "כשאנחנו באים עם האנרגיות והכדורסל שלנו, אנחנו יכולים לנצח כל קבוצה. נשארו רק עוד ארבעה ניצחונות"

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 23.5/ספורט1

"אני מודה שהופתעתי מהדרך בה שיחקנו. אני מניח שכולם מופתעים ומאוכזבים", אמר מאמן הפועל ירושלים, יותם הלפרין, לאחר ההפסד הביתי במשחק הראשון בסדרה נגד הפועל גלבוע/גליל. אתמול (שני), כששחקניו השלימו 1:3 ועלו לחצי הגמר מול הפועל חולון, הוא כבר נשמע אחרת.

שחקני הפועל ירושלים חוגגים. מאור אלקסלסי
הלפרין נשמע אחרת אחרי הניצחון ההיסטורי בגן נר/מאור אלקסלסי

"הגענו לסדרה הזאת כפייבוריטים מובהקים, ולא פשוט להיקלע לפיגור 1:0", סיפר הלפרין. "היינו בלחץ כשהגענו אחר כך לגן נר. אנחנו צריכים להמשיך בדרך שלנו. ניצחנו בשלושת המשחקים האחרונים די בקלות, וצריך לזכור ששיחקנו נגד קבוצה די חסרה. מלבד המשחק הראשון, שאר הסדרה הייתה בסדר מבחינתנו".

רבע הגמר בין ירושלים לגלבוע אמנם לא הסתיים בסוויפ, כפי שניתן אולי היה לחזות מראש, אבל לפחות בכל הנוגע להפרשים - הפך לסדרת הטוב מחמישה החד צדדית בתולדות הפלייאוף בישראל. אחרי ההפסד בשלוש נקודות בפתיחה, האדומים מהבירה טיילו לניצחונות בפערים של 35, 27 ו-42 נקודות, ובסך הכל סגרו על פלוס 101. השיא הקודם נרשם בגמר של 2005, כשמכבי תל אביב הביסה את הפועל תל אביב בהפרש מצטבר של 99 נקודות.

שחקן הפועל ירושלים רטין אובסוהאן. מאור אלקסלסי
סדרת הטוב מחמישה החד צדדית בתולדות הפלייאוף/מאור אלקסלסי

ביום שישי ב-15:00 תארח ירושלים את חולון בפתיחת הקרב על הכרטיס לגמר, ומעתה ייערכו הסדרות בשיטת הטוב משלושה. "ברור לנו שאנחנו הולכים לשחק מול יריבה הרבה יותר איכותית, ויהיו הרבה יותר דברים שנצטרך לעבוד עליהם ולשפר אותם כדי לעצור אותה", הוסיף המאמן. "לחולון יש הרבה יכולות, והיה לה זמן לנוח ולהתכונן אלינו. אני יודע מי השחקנים שלי בחדר ההלבשה, וברור לי שמבחינת האינטנסיביות אנחנו נהיה שם".

בשלושת המפגשים הקודמים העונה, האדומים ניצחו את הסגולים 84:104, 85:87 ו-69:76. "כל מה שהיה עד עכשיו לא רלוונטי", סיכם הלפרין. "זו סדרה עם חיים חדשים לחלוטין, שיכולה להתפתח לאלף כיוונים. זאת סדרה קצרה, וכל פוזשן הוא חשוב".

נועם דוברת שמר על קו דומה: "הניצחונות בליגה לא שווים כלום. אתה מתחיל מחדש, ואין זמן לחשוב על המשחקים הקודמים".

האם הקבוצה שסיימה ראשונה בליגת העל יכולה כבר לחשוב על אליפות? "כשאנחנו מביאים את הכדורסל והאנרגיות שלנו, אנחנו יכולים לנצח כל קבוצה", אמר דוברת. "אנחנו צריכים לקחת כל משחק לגופו, ונשארו לנו רק עוד ארבעה ניצחונות".

השתתף בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully