וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווילבקין תקף את אוהדי הפועל ת"א, האדומים: "לא פעל עצמאית"

גארד מכבי ת"א: "הם לא אוהבים את ישראל, איך הם שרים על השואה?". מנהל האדומים האשים: "מטרת שולחיו - לפגוע בנו תדמיתית", במכבי תל אביב הגיבו: "אחרי שאוהדיהם סיכנו שחקנים, כך מנהל הקבוצה בוחר להתבטא?"

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 23.5/ספורט1

סדרת רבע גמר הפלייאוף בין מכבי תל אביב להפועל תל אביב נגמרה, אבל החזית בין כוכב הצהובים סקוטי ווילבקין למועדון האדום ואוהדיו - רק מתחממת. לאחר שבלילה ביקר את הקהל של היריבה בטוויטר, היום (שני) הגארד המשיך את המתקפה בצורה חמורה יותר, בשידור חי בטוויץ', כאשר מכבי תל אביב אף פרסמה באתר הרשמי שלה את דבריו של השחקן.

ווילבקין, שידוע בתחביב הגיימינג שלו, פרסם בחשבון הטוויטר קישור לשידור החי בטוויץ', עם הכיתוב: "אוהדי הפועל, בואו לבכות". בשידור סיפק שחקנה של מכבי מספר אמירות חריגות במיוחד: "אני חושב שאוהדי הפועל לא אוהבים את ישראל. אם הם היו, הם לא היו שרים על השואה. הם הסיבה שאני שונא לשחק בליגה הישראלית. איך ייתכן שאני אוהב את המדינה שלהם יותר מהם", שאל ווילבקין. "אפילו את השחקנים שלהם הם לא מכבדים. שיחקתי ביוון וזה לא היה קרוב למה שקרה אתמול. שם הושלכו חפצים, ואוהדים מיד נתפסו ונזרקו מהאולם. בכל פעם שהיה להפועל תל אביב מיס-מאץ', השליכו משהו לפרקט".

סקוטי ווילבקין שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
מתקפה חריגה. סקוטי ווילבקין/דני מרון

כזכור, הדרבי אמש הופסק מספר פעמים עקב זריקת כוסות שתייה וחפצים אחרים מיציע האולטראס של האדומים, כאשר באחד המקרים שחקן הפועל איגור קולשוב אף החליק על הפרקט כתוצאה מכך. בנוסף, כמדי מפגש בין היריבות העירוניות, נשמעו שירי נאצה כלפי יו"ר הצהובים שמעון מזרחי ומאמן הכושר רגב פנאן, וכן איחולי שואה למכבי תל אביב.

ווילבקין המשיך לקטול: "אני פשוט לא מבין את זה. לעולם לא הייתי קורא לישראלי 'נאצי'. זה אסור. אני מבין שנאה בין מועדונים, אבל לא דברים כאלה". על כך שאוהדי הפועל הזכירו את המאזן לטובתם (3:4) בדרבים העונה, הגארד השיב: "זו מנטליות של מועדון קטן. איפה ראיתם דברים כאלה חוץ מאשר בהפועל תל אביב? נראה לכם שאמרנו את זה לריאל מדריד כשהם ניצחו אותנו, 'לפני שבועיים אנחנו ניצחנו אתכם?'".

עוד בוואלה!

ווילבקין סגר חשבון: "יש לי אפס כבוד לאוהדים חסרי כבוד"

לכתבה המלאה

כוכב האלופה הוסיף: "למה זה פרובוקטיבי להגיד שאני לא מכבד את מי שפועל ככה? אתם לא רוצים לדעת מה אמרו עליי ועל משפחתי במהלך המשחק. אם אוהדי מכבי היו עושים משהו כזה, הייתי אומר להם להפסיק, ואם לא היו מפסיקים הייתי כועס. הייתי מבהיר שאני נגד זה. עשיתי את זה כשג'ייקובן בראון נפצע ואוהדי מכבי שרקו בוז. לא מרגיש רע לגבי שום דבר שאני אומר עליהם. אוהד מכבי לא מושלמים, הם עשו דברים משוגעים העונה, אבל אי אפשר להשוות. אם אוהדי מכבי שרים על השואה, בבקשה תיידעו אותי. אוהדי ירושלים תמיד מקללים אותי, אבל זה חלק מהמשחק ואין לי כלום נגדם. כיף לי לשחק בירושלים, לא אעשה משהו חסר כבוד שם".

בהפועל תל אביב כמובן לא נותרו אדישים לדבריו של ווילבקין. בטוויטר הרשמי של הקבוצה פרסמו תמונה בה אוהדי קבוצת הכדורגל מניפים שלטים ובהם שמות של חללים אשר אהדו את הקבוצה, והוסיפו עקיצה: "סליחה סקוטי, אנחנו לא אוהבים את ישראל כמוך".

הגדיל לעשות מנהל קבוצת הכדורסל והדובר שלה, איתי ברגר, שהאשים כאשר צייץ מחדש את הפוסט מהפסקה הקודמת, וכתב: "ווילבקין לא פעל לבד ולא על דעת עצמו. כל מטרתו ומטרת שולחיו היא לפגוע בהפועל תל אביב כדורסל, תדמיתית וכלכלית. אגב, זה לא יצליח להם. בכדורסל יש הפועל".

וכך הגיב דובר מכבי תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully