וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווילבקין סגר חשבון: "יש לי אפס כבוד לאוהדים חסרי כבוד"

23.5.2022 / 6:10

כוכב מכבי תל אביב חגג במופגן מול אוהדי הפועל תל אביב אחרי הדרבי, וצייץ: "אל תבקשו ממני לתת להם ריספקט". וויליאמס הקדיש את הניצחון לרגב פנאן, וחזר להאמין ש"הכל תלוי בנו, מול כל יריבה". הקאמבק של ז'יז'יץ' מוסיף לאופטימיות המחודשת

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 22.5/ספורט1

מכבי תל אביב העפילה אמש (ראשון) לחצי גמר הפלייאוף של ליגת העל בתום ניצחון 77:82 על הפועל תל אביב בהיכל שלמה, שהשלים ניצחון 1:3 בסדרת רבע הגמר. הצהובים יפגשו החל מיום חמישי (21:00) את בני הרצליה במלחמה על מקום בגמר, כשבניגוד לרבע הגמר, חצי הגמר ייערך בשיטת הטוב משלושה משחקים.

כמו במשחק השלישי בסדרה, שוב נקלעה מכבי תל אביב לפיגור משמעותי והייתה במינוס 16 במחצית הראשונה, אבל סקוטי ווילבקין ודרק וויליאמס השתלטו על המשחק עם 28 ו-25 נקודות בהתאמה, והעניקו לצהובים ניצחון חוץ שני בסדרה.

מי שלא שותפו במשחק היו ג'יילן ריינולדס ויפתח זיו, שהשלים משחק שני ברציפות מבלי לשחק בכלל בסדרה אך התחבק ארוכות עם אבי אבן בסיום.

ווילבקין ירד לחדר ההלבשה בסיום המשחק עם חגיגות מופגנות מול אוהדי הפועל תל אביב שקיללו אותו. לאחר מכן צייץ בלילה: "יש לי אפס כבוד לאוהדים שאין להם כבוד למשחק הכדורסל או לשחקנים שמשחקים אותו. אל תבקשו ממני לתת להם כבוד".

שחקני מכבי תל אביב סקוטי ווילבקין, רומן סורקין חוגגים. דני מרון
נהנה לחגוג מול היציעים האדומים. ווילבקין/דני מרון

"זה כנראה המשחק הכי טוב שלי לכל בכל מה שקשור לצבירת נקודות", אמר דרק וויליאמס בסיום המשחק, "אחרי שהפסדנו את המשחק הקודם בדרבי, אמרתי לרג'י (רגב פנאן, א.ש) שאנחנו הולכים לנצח, ידעתי שנפצה על זה. הסדרה הזאת היא בשביל רג'י. רציתי שנדאג שננצח בלי שום קשר לכמה אני קולע. יש לנו עוד ארבעה ניצחונות להשיג, זאת המטרה שלנו".

וויליאמס ניסה להסביר מה לא עבד בתחילת המשחק הרביעי ובמשחק השלישי: "כשאתה מוביל 0:2 בסדרה, אין ליריבה שום דבר להפסיד. הם באו עם הרבה ביטחון, הם עשו 14-15 נקודות במתפרצת, ובכלל - הרבה מהזמן זה קשור אלינו ולא ליריבה. כשאנחנו בפוקוס בהגנה זה נראה אחרת, וזה מה שראיתם במחצית השנייה. מגיע הרבה קרדיט לחברים שלי בחדר ההלבשה".

לאחר מכן נשאל וויליאמס על כך שג'יילן ריינולדס ויפתח זיו לא שיחקו ואמר: "אנחנו חברים לקבוצה, אנחנו ביחד כבר 9-10 חודשים, והיו תקופות שגם אני לא שיחקתי טוב ויפתח וג'יילן הרימו אותי. יש לנו מספר מצומצם של שחקנים שיכולים לשחק בו זמנית. אנחנו צריכים לתמוך אחד בשני ולהיות מוכנים. לכולם עוד תהיה הזדמנות".

דרק וויליאמס, מכבי תל אביב. דני מרון
הרגיש חובת הוכחה מיוחדת. וויליאמס/דני מרון

הצהובים מגיעים לסדרה נגד בני הרצליה עם תחושה טובה, כשהם מאמינים שיש להם מאצ'אפ טוב נגד הקבוצה מהשרון. אנטה ז'יז'יץ' צפוי לקבל אישור סופי בימים הקרובים כדי לחזור לסגל ולהירשם על חשבונו של ג'יילן ריינולדס, ובמכבי מאמינים שיחד איתו מצבם לקראת הסדרה מצוין.

"זה לא משנה מול מי אנחנו משחקים, זה תלוי בנו. אם נבוא מוכנים, זה לא משנה מי משחק בקבוצה היריבה. יש להרצליה שחקנים טובים, אבל ניצחנו שלוש מהקבוצות שהיו בפיינל פור של היורוליג, ואנחנו מוכנים לאתגר", חתם וויליאמס.

סייע בהכנת הידיעה: יניב טוכמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully