וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בר טימור: "הגיע הזמן שיידעו את זה - לא בגללי לא הצלחתי בשנים האחרונות"

23.5.2022 / 7:25

קפטן הפועל תל אביב מסכם פלייאוף אישי מרשים ועונה קבוצתית מתסכלת, ויודע: "אירופה זו הקפיצה שהמועדון זקוק לה". בקבוצה ינסו לסגור עם יאנג וטוקוטו

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 22.5/ספורט1

הפועל תל אביב סיימה אתמול (ראשון) עונה רביעית ברציפות מחוץ לארבע הגדולות, אחרי הפסד 82:77 למכבי תל אביב שקבע 3:1 בסדרת רבע גמר הפלייאוף. למרות משחק הקרבה של ג'ייקובן בראון ששיחק וקלע 23 נקודות על אף שסחב פציעה, וגם אחרי משחק טוב של עידן זלמנסון עם 17 נקודות, האדומים נשארו ללא תשובות.

בסיום המשחק נשארו אנשי הפועל זמן רב על הפרקט כדי להודות לקהל, כשקודם לכן מנהל הקבוצה איתי ברגר סיכם את התקופה ואמר לשחקנים בעיגול האמצע: "לא הייתי מחליף אף אחד מכם".

אותו קהל כמעט גרם לפיצוץ המשחק ברבע האחרון עם השלכת כוסות משקה אל הפרקט במספר הזדמנויות. הקבוצה צפויה לעמוד לדין על ההתנהגות של הקהל, וייתכן שתספוג עונש משמעותי.

אוהדי הפועל תל אביב במחאה. דני מרון
עונש קשה בדרך? אוהדי הפועל תל אביב אתמול/דני מרון

הקפטן בר טימור רשם רק 7 נקודות במשחק, אך סיים סדרה טובה מאוד מבחינה אישית. לאחר מכן הוא דיבר על הפספוס של העונה הנוכחית. "אם סיימנו במקום השביעי, אז הגיע לנו לסיים במקום השביעי. זה היה על משחק אחד, הפועל חיפה וגליל היו קרובות אלינו, ואיבדנו את זה על ההפסד לבאר שבע פה שאף אחד לא זוכר בכלל. בדיעבד אנחנו יותר חכמים, פספסנו את זה, סיימנו במקום השביעי וקיבלנו את מכבי. כולנו בתחושה של החמצה קצת, הייתי פה בגלגולים אחרים ובסיטואציות אחרות, שנה שעברה היה סיוט. השנה שינינו הרבה דברים, זה גם בכדורסל וגם בהרבה דברים מסביב שאתם פחות נחשפים אליהם. אנחנו באמת יוצאים עם תחושת החמצה, ורוצים לעבוד על העונה הבאה כבר ממחר בבוקר".

טימור נשאל על היכולת האישית שלו וההצלחה העונה ואמר: "בשנים האחרונות לא הצלחתי ולא בגללי, הגיע הזמן שתדעו את זה. העונה הזאת והעונה הקודמת מוכיחות את זה. זו שמחה עם טעם חמוץ, הגענו לגמר גביע והיינו רחוקים שתי דקות מתואר, אם היינו זוכים זה היה עושה דברים גדולים לקהל ולנו. מסיום עונה כזה אי אפשר להיות שמח, ננסה לחזור טובים יותר בשנה הבאה".

סקוטי ווילבקין שחקן מכבי תל אביב מול בר טימור שחקן הפועל תל אביב. דני מרון
רמז עבה למבקרים. טימור בפעולה אתמול/דני מרון

חלק משחקני הפועל תל אביב יישארו בימים הקרובים בישראל כדי לסכם על המשך דרכם במועדון. ג'ייקובן בראון כבר סיכם לשנתיים נוספות,ובקבוצה יקבלו החלטה סופית לגבי ג'יימס יאנג שמתאושש מקרע ברצועות הקרסול. האדומים נפגשו פעם נוספת עם ג'יי פי טוקוטו כדי לנסות להגיע עמו להבנות לפני שהוא טס הביתה. כל הישראלים, מלבד איגור קולשוב, מחזיקים בחוזה לעונה נוספת, ויישארו.

בקבוצה מעוניינים להירשם בעונה הבאה ליורוקאפ, והחלו בבדיקות על מנת לעשות זאת. "אנחנו צריכים לשחק ביורוקאפ, זה יכול להיות טוב כי זה לו"ז ארוך של שלושה-ארבעה חודשים. זו הקפיצה הבאה של המקום הזה, להפוך מקבוצה למועדון. אירופה היא הדרך לשם, ככה זה צריך להיות. ההתנהלות תעלה עוד מדרגה קדימה, נשחק פעמיים בשבוע עם כל ההשלכות של זה, הסגל יתרחב. אנחנו זקוקים לזה מאוד", סיכם טימור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully