וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גן סגור: הפועל ירושלים השפילה את גלבוע/גליל ועלתה לחצי הגמר

האדומים מהבירה שוב טיילו בגן נר, סגרו את הטבעת עם שיא פלייאוף בחסימות שכפה על היריבה שפל היסטורי בנקודות, וסגרו עניין עם 1:3 בסדרה בזכות ניצחון 42:84 בדרך למפגש עם הפועל חולון בשלב הבא. שיא שלילי במדד בפלייאוף למפסידה

הפועל ירושלים השלימה הערב (שני) ניצחון 1:3 בסדרת רבע הגמר הפלייאוף מול הפועל גלבוע/גליל, כאשר טיילה פעם נוספת ודרסה בחוץ 42:84 את החבורה מגן נר. הפועל חולון מחכה לקבוצה מהבירה בשלב הבא, כאשר הסדרה תיפתח בארנה ביום שישי ב-15:00 אחר הצהריים.

גלבוע שוב חסרה את לונדון פראנטס וטיוס באטל הפצועים, והובסה ללא תנאי כמו בשני המשחקים הקודמים. המארחת קבעה שיא שלילי בתולדות הפלייאוף בנקודות במשחק אחד, ושפל היסטורי בתולדות הליגה במדד, עם 7 בלבד לכל הקבוצה, כאשר בנוסף החטיאה את כל 16 השלשות הראשונות שזרקה וקלעה רק אחת במשחק מתוך 23 ניסיונות, בדרך ל-4.3% עלובים במיוחד.

מנגד, הפועל ירושלים נעלה את הטבעת במפגן חסימות שהסתיים בשבירת שיא כל הזמנים במשחק פלייאוף, כאשר ג'ון אגבונו הוביל עם שלוש מתוך 11 של הקבוצה כולה במשחק. האורחים ברחו ליתרון דו ספרתי כבר בדקות הראשונות, הודות לדקות טובות של קיי סי ריברס ורטין אובסוהאן, ושייטו לניצחון קליל שהבטיח לקבוצה של יותם הלפרין את המקום בין ארבע האחרונות.

שחקני הפועל ירושלים חוגגים. מאור אלקסלסי
טיול קליל בגן נר. שחקני הפועל ירושלים חוגגים/מאור אלקסלסי
מאמן הפועל ירושלים יותם הלפרין. מאור אלקסלסי
חולון מחכה. יותם הלפרין/מאור אלקסלסי

קלעו לגלבוע/גליל: דרק קוק 12 (6-9 מהשדה, 0-5 מהקו, 11 ריבאונדים), מייקל בריסקר 9 (3-14 מהשדה), רוני הארל 7 (1-12 מהשדה), אור קורנליוס 6 (3-12 מהשדה, 0-3 מהקו), בניה סרור 4, יותם חנוכי (1-7 מהשדה) וחן כלפון (0-4 מהשדה, 6 ריבאונדים) 2 כל אחד. כן שותפו: דניאל גואטה (0-8 מהשדה), תום מעיין (0-5 מהשדה) ורום גפן.

קלעו להפועל ירושלים: ג'ון אגבונו (3 מ-3 מהשדה, 3 חסימות) ורטין אובסוהאן (3 חטיפות) 14 כל אחד, קיי סי ריברס 11 (4-7 מהשדה), סולימאן בריימו 9 (2-3 לשלוש), עמית גרשון ואדם אריאל 8 כל אחד, איתי שגב 6 (3-6 מהשדה, 7 ריבאונדים), נועם דוברת 5, ג'יילן אדאמס 4 (0-6 לשלוש, 12 ריבאונדים), ווילי וורקמן 3, אילון ששון 2. כן שותף: שגיב דוד.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס
דרק קוק, הפועל גלבוע/גליל. מאור אלקסלסי
ערב עגום לגלבוע. דרק קוק/מאור אלקסלסי
מאמן הפועל גלבוע גליל, גיא קפלן. מאור אלקסלסי
נתראה בעונה הבאה. גיא קפלן/מאור אלקסלסי

רבע 1:

בריסקר וקוק העלו את המארחת ל-0:4, אבל ריברס הוביל ריצת 0:8 מנגד, ואז הוא ובריימו צלפו שלשה כל אחד. בריסקר דאג להוריד ל-14:12, אובסוהאן השלים מהלך של שלוש נקודות ודוברת קלע מחוץ לקשת. קורנליוס צימק, אגבונו הגיב בסל ועבירה - 14:22. הארל סחט בלתי ספורטיבית ודייק רק פעם אחת מהקו, אגבונו הוסיף שלוש נקודות והרבע הראשון תם ב-15:25 להפועל ירושלים.

סולימאן בריימו, הפועל ירושלים. מאור אלקסלסי
שליטה מוחלטת של הירושלמים. בריימו/מאור אלקסלסי

רבע 2:

ריברס ענה לסל של קוק עם אחד משלו על הבאזר של שעון ה-24, הביג מן של גלבוע הטביע באליי אופ שסידר לו בריסקר אבל המארחת הרבתה להחטיא מחוץ לקשת ואריאל שם קץ לבצורת עם נקודות שקבעו 21:29. אובסוהאן הוסיף שלשה שאילצה את קפלן לבקש פסק זמן, ואז חסם את כלפון בצורה נהדרת, אך קוק צימק ל-32:23. בריימו ואובסוהאן הגדילו את ההפרש עבור האורחת, אגבונו קבע את תוצאת המחצית - 23:40 לאדומים מהבירה.

אוהדי הפועל ירושלים. מאור אלקסלסי
נוכחות יפה בגן נר. אוהדי הפועל ירושלים/מאור אלקסלסי

רבע 3:

שגב פתח את המחצית עם דאנק, הארל קלע שתיים מהקו וקורנליוס שם סוף לשבע דקות בלי סל שדה למארחת, כדי להוריד ל-42:27. אדאמס, אובסוהאן ואגבונו הרחיקו את ירושלים ל-21 הפרש, סרור עלה על הלוח ובריסקר קלע שלשה ראשונה ויחידה במשחק לגלבוע. אריאל סחט עבירה לשלוש זריקות ודייק בכולן, אדאמס סידר לשגב עוד הטבעה והסנטר הוסיף חסימה יפה. 34:55 לאדומים בסיום הרבע.

שחקן הפועל ירושלים רטין אובסוהאן. מאור אלקסלסי
מהבולטים בצד האדום. רטין אובסוהאן/מאור אלקסלסי

רבע 4:

שגב תיקן החטאה ורשם עוד שתי נקודות, חנוכי קלע את הראשונות שלו בצד השני, דוברת ובריימו הגדילו ל-36:62 עם מהלכים של סל ועבירה. גרשון המטיר שלשה, אגבונו המשיך את המומנטום וסרור הקטין ל-70:38. קורנליוס הטביע, כלפון הוסיף נקודות מהקו, אגבונו שיפר את המספרים שלו בקליעות עונשין, גם אילון ששון הצטרף לרשימת הקלעים ובסיום - 42:84 להפועל ירושלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully