וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חומסקי לאוהדי ירושלים: "יש לנו משימה, ארבעה ניצחונות לאליפות"

26.5.2022 / 15:03

בעלי הפועל ירושלים בפוסט בפייסבוק: "הארנה חזרה להיות מבצר, זה הזמן שלנו להראות את הכוח שלנו". בקבוצה לא צפויים לערוך שינויים בסגל שניצח את גלבוע/גליל

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 26.5/ספורט1

הפועל ירושלים מתמרקת לקראת פתיחת סדרת חצי גמר הפלייאוף נגד הפועל חולון מחר (שישי, 15:00) בארנה, כשבמועדון רוצים לחזור למעמד הגמר של הכדורסל הישראלי לראשונה מאז שנת 2017, אז זכו באליפות.

בירושלים, כמו גם בחולון, הכריזו בשעות הערב על הסגל הסופי למשחק, כאשר קייזר גייטס ואי ג'יי רולנד כצפוי ימשיכו לא להתלבש. בגזרה הארגונית מעריכים במועדון כי למעלה מ-7,000 צופים יהיו בארנה מחר, כש-1,500 צופים יגיעו מהיריבה המושבעת מחולון.

אוהדי הפועל ירושלים. מאור אלקסלסי
"הזמן להראות את הכוח שלנו". חומסקי בפנייה לאוהדים/מאור אלקסלסי

בינתיים, בשעות הצהריים הוציא אייל חומסקי, מבעלי הקבוצה, פוסט לאוהדים: "זה הזמן שלנו. של כולנו.
לראשונה זה יותר מ-20 שנה, הפועל מגיעה לפלייאוף עם יתרון הביתיות. עבדנו קשה, כולנו, כל העונה, כדי להשיג את היתרון הזה. הארנה חזרה להיות מבצר, קודם כל בזכותכם. תמיד ידענו לצבוע באדום בוהק כל אולם שהגענו אליו. וזה מה שנעשה גם מחר, בבית שלנו".

הבעלים המשיך ואמר: "זה הזמן להראות את הכוח שלנו. לא להשאיר כיסא אחד פנוי. האמת, שהתעדכנתי בנתוני מכירת הכרטיסים וזה לא מספיק. זה הזמן לבוא ולתת תמיכה ביותם והשחקנים שנותנים את הלב בכל משחק - לב שיחד איתכם הביא אותנו למקום ראשון בליגה - מקום שמאפשר לנו לשחק בארנה, את משחקי ההכרעה. יש לנו משימה. עוד ארבעה ניצחונות לאליפות. וזה מתחיל מחר, עם ארנה מלאה. זה תלוי בנו ובכוח שלנו. בואו נעשה את זה ביחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully