וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופיר דוידזאדה: "מחכה שמכבי תל אביב תחליט ואראה מה אני עושה"

בריאיון לתכנית הספורט ב-103FM, סיפר המגן שהוא ממתין להחלטת המועדון אם האופציה עליו תמומש והודה: "אין לי מושג מי יאמן"

תקציר: הפועל תל אביב - מכבי תל אביב 2:0/ספורט1

מכבי תל אביב סיימה עונה מאכזבת מאוד מבחינתה, לראשונה זה עשור מחוץ לאחד משני המקומות הראשונים בטבלה ובלי אף תואר. הערב (שני) התראיין המגן אופיר דוידזאדה לתכנית הספורט של 103FM והודה כי במועדון קיימת אכזבה גדולה, אבל גם תקווה לעונה הבאה שבה עשויה לעבור הקבוצה שינוי מהותי.

"זו עונה מאכזבת מאוד מבחינתנו, אין ספק. כולם יודעים את המטרות ונכון שניצחנו באירופה, אבל בליגה ובגביע המטרות היו אחרות. אנחנו כמועדון מצפים להיות שם ברגע האחרון, במיוחד בליגה, וזה לא קרה. היו במהלך העונה מצבים שהיינו יחסית קרובים וראינו את עצמנו מתמודים עד הרגע האחרון, אבל נפלנו במשחקים קריטיים שגמרו את הסיפור", אמר תחילה דוידזאדה בריאיון סיכום העונה.

התחושות במועדון אחרי שמכבי חיפה לקחה שתי אליפויות רצופות: "הדבר הטוב במכבי תל אביב הוא שלעולם לא תרגיש לחץ מטורף מהמועדון. המעטפת שהמועדון נותן לשחקנים טובה מאוד. כמובן שהציפיות גבוהות וכשלא עומדים בהן אז משלמים מחיר, אבל תוך כדי העונה והאימונים קיבלנו גב מלא. המועדון תמיד רוצה להיות ראשון בכל דבר, אבל זה לא מגיע עם לחץ שיכול רק לפגוע. כהתנהלות אני יכול לומר הרבה דברים טובים, מבחינת שאיפות אין ספק שקיימת אכזבה".

כיצד הושפעו השחקנים מהעובדה ששני מאמנים פוטרו בשנתיים: "גם כשפיטרו את דוניס והגיע פטריק אז עשינו רצף ניצחונות וחזרנו לעניינים במאבק האליפות, השנה קרה אותו הדבר. לקרסטאיץ' היו אחוזי הצלחה יחסית גבוהים, אז בסופו של דבר אלו היו החלטות טובות. ברגע שהמועדון רואה שהוא לא מתנהל כמו שהוא רוצה, אז לא מחכים יותר מדי - זו מכבי תל אביב. כל מאמן ושחקן שמגיע לפה, יודע לאן הוא מגיע, מה השאיפות והמטרות ומה הוא צריך להוציא מעצמו".

עוד בוואלה!

קרסטאיץ' ממתין להחלטת מכבי תל אביב. לא פוסל מועדון אחר בארץ

לכתבה המלאה
שחקן מכבי תל אביב אופיר דוידזאדה מול שחקן הפועל תל אביב בן ביטון. אריאל שלום
גם הוא ממתין להחלטת מכבי תל אביב. דוידזאדה/אריאל שלום

אם הם השחקנים בכך שהמאמנים הקודמים וייתכן שגם קרסטאיץ' לא ימשיכו: "מאמן מגיע כדי לעמוד במטרה משותפת עם המועדון, וכשישנם פערים אז ננקטים צעדים. אנחנו השחקנים צריכים לעשות את העבודה ואני מסכים שיש עלינו אחריות ויודעים את זה ומבינים את זה".

הרגע הקשה של העונה: "לקחנו קשה גם את ה-3:2 למכבי חיפה וגם את חצי גמר גביע המדינה להפועל באר שבע. ההפסד למכבי חיפה הגיע באמצע מומנטום והניצחון היה לנו בידיים, בחצי הגמר הפסדנו במגרש שלנו. המועדון לא מקבל שום הפסד, להפסיד זה לא מקובל ואני באופי מקבל ואוהב את הגישה הזו של המועדון".

על חוזהו שמסתיים בשבוע הבא: "למכבי תל אביב יש אופציה להאריכו עד סוף החודש. ברגע שהמועדון יחליט לכאן או לכאן, נראה מה אני עושה. יש חוסר ודאות, אבל זה לא כזה קריטי שהאופציה היא עד סיום העונה כי גם קבוצות צריכות לקחת כמה ימים. זה לא כזה קריטי".

מי יאמן את הקבוצה בעונה הבאה: "אין לי מושג".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully