וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורן ניסים נגד ג'ובאני רוסו: "רודף את הפועל חיפה בכל הזדמנות"

אחרי שקשר העבר עקץ לנוכח דרישתו של הבעלים יואב כץ לבטל חגיגות אליפות ירוקות בבתי ספר בעיר, חלוץ העבר, שזכה איתו באליפות בהפועל, השיב אש

שחקני מכבי חיפה בחגיגות האליפות/האינסטגרם של מאוויס צ'יבוטה

ג'ובאני רוסו ביקר הבוקר (שני) את בעלי הפועל חיפה, יואב כץ, לנוכח קריאתו לבטל חגיגות אליפות של מכבי חיפה בבתי ספר בעיר, ובכך הצליח לעורר את זעמם של אוהדי הפועל חיפה, ולא רק את שלהם - אלא גם מספר שחקני עבר שאף שיחקו איתו והיו שותפים לזכייה איתו באליפות במדים האדומים-שחורים ב-1998/99, לא אהבו את הביקורת ברשתות החברתיות.

אורן ניסים שחקן הפועל חיפה לשעבר. אדריאן הרבשטיין
בחר להשיב אש. אורן ניסים/אדריאן הרבשטיין

רוסו העלה פוסט עוקצני שבתחילתו כתב "יואב כץ היקר, תגיד, משעמם לך בארצות הברית?", ומי שענה לו באותה הדרך היה אורן ניסים, חלוץ העבר שבחר לא לחסוך בביקורת ולהשיב למי שכיכב בעונת האליפות שלהם יחד בהפועל חיפה והיום הוא כידוע עובד מכבי חיפה.

"ג'ובאני רוסו היקר, כנראה שכחת איפה עשית את הפריצה המשמעותית שלך. נכון, התחלת בבאר שבע, אבל הפועל חיפה הביאה אותך לאן שאתה. ראוי שתתעסק בעיניינך ולא תרדוף את הפועל חיפה בכל הזדמנות. אל תשכח שניסית להביא רוכשים להפועל חיפה בזמנו, מהלך שלא צלח. ייתכן ואתה יוצא נגד הפועל חיפה ממניעים נקמנים?! עצוב שאדם שמופיע על קיר התהילה של הפועל חיפה בכל הזדמנות יוצא נגדה", כתב ניסים.

באשר לחגיגות הירוקות בבתי הספר בחיפה כתב ניסים: "לא ייתכן שיכפו על ילדים שאוהדים קבוצות אחרות להשתתף בשמחה של קבוצה אחרת ובעצם לפגוע באותם ילדים. לא צריך להכניס את הכדורגל לבתי הספר תוך התעלמות האחר. ברכות למכבי חיפה על האליפות ויש לי עדיין חברים שם, אבל לא מכניסים את המגרש לבתי הספר. האימפריה עוד תחזור", כתב לסיכום לצד לבבות באדום ובשחור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully