וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה פנתה למיכאל אוחנה, בן בסט יצטרף כעוזר מאמן/שחקן?

20.5.2022 / 17:40

במועדון פנו דרך גורם שלישי לקשר בית"ר ירושלים, שלא צפויה לממש את האופציה עליו. החלוץ לא מעוניין בתפקיד מקצועי ומאמין שיוכל לתרום על הדשא בעונת פרישה

תקציר: הפועל נוף הגליל - הפועל חיפה 0:1/ספורט1

הפועל חיפה פנתה למיכאל אוחנה באמצעות גורם שלישי. יממה אחרי שגידי קאניוק חתם בקבוצה לשנתיים הבאות, במועדון בדקו האם אוחנה יהיה מוכן לעזוב את בית"ר ירושלים ולהצטרף לקבוצה, אפשרות שהקשר לא פוסל.

לבית"ר ירולשים יש עד סוף החודש הנוכחי אפשרות לממש אופציה בחוזהו של הקשר ולהאריך את ההתקשרות עמו, אך ההערכה שהדבר לא יקרה בגלל הבעיות הכלכליות מהן סובלת בית"ר ירושלים. בחיפה סימנו את אוחנה כמועמד מוביל לחזק את הקישור ההתקפי במקומו של מתיאה ליואיץ' שלא יישאר בקבוצה, ועל כן בחנו את היתכנות הדבר באמצעות גורם שלישי.

שחקן בית"ר ירושלים מיכאל אוחנה. דני מרון
בעונה הבאה בכרמל? מיכאל אוחנה/דני מרון

מלבד אוחנה, בהפועל חיפה ממשיכים בניסיונות החיזוק בכל העמדות כאשר גם אופציות של שחקנים זרים נבדקות. בנוסף, הבעלים יואב כץ שוחח עם עדן בן בסט לאור רצונו להחזירו למועדון ואור ירוק שניתן לכך גם מהצוות המקצועי - אלא שההצעה היא שבן בסט לא ישוב כשחקן.

כץ והצוות המקצועי מעוניינים בבן בסט כעוזר מאמן נוסף לצידו של מאיר בן מרגי, בעוד בן בסט עצמו רוצה להיות שחקן מן המניין ולקיים עונת פרישה. גורמים במועדון העלו את האפשרות שבן בסט ישמש כעוזר מאמן/שחקן ולמעשה ישחק מעט, אך תפקידו העיקרי יהיה כעוזר מאמן ואחראי על קשר עם השחקנים, אולם החלוץ משוכנע שהוא בכושר טוב ויכול לסייע לקבוצה על אף שלא שיחק כלל בעונה הנוכחית.

"אם עדן יסכים, כל המועדון ישמח שהוא יהיה חלק מהצוות המקצועי. זה תלוי בו", אמרו בהפועל חיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully