וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרסטאיץ' ממתין להחלטת מכבי תל אביב. לא פוסל מועדון אחר בארץ

23.5.2022 / 9:20

על פי החוזה של הסרבי, מכבי תל אביב רשאית למשוך את החלטתה עד ה-31 במאי. קרסטאיץ' מצפה לתשובה בהקדם ומשוכנע שמגיע לו להישאר. אם איביץ' יחליפו, הוא לא יפסול הצעה מהפועל באר שבע

תקציר: הפועל תל אביב - מכבי תל אביב 2:0/ספורט1

יממה וחצי מאז סיום הליגה ומכבי תל אביב טרם הודיעה למלאדן קרסטאיץ' מה ההחלטה לגביו. על פי החוזה של הסרבי במכבי תל אביב, המועדון מחוייב למסור את ההחלטה לגביו עד סוף חודש מאי. לקרסטאיץ' יש כרטיס טיסה הביתה לבלגרד ליום חמישי הקרוב והוא מצפה לשמוע עד אז את ההחלטה הרשמית של מכבי תל אביב, אבל לזכותה של הקבוצה היא כאמור יכולה למשוך את הבשורה עד יום שלישי הבא, ה-31 במאי.

אף שסיים את העונה עם הרבה כבוד ונפרד מאוהדי מכבי תל אביב על הדשא בבלומפילד כשהוא זוכה לתשואות רבות אחרי הניצחון בדרבי על הפועל תל אביב, ההערכה עדיין נותרה בעינה ומכבי תל אביב צפויה להודיע לו שהיא לא מאריכה את ההסכם איתו ובמקומו אמורה למנות את ולאדן איביץ' לשנתיים. קרסטאיץ' הבהיר במוצאי השבת האחרונה בסיום המשחק כי יקבל כל החלטה של המועדון וייפרד ברוח טובה מהרבה מאוד אנשים אליהם נקשר במכבי תל אביב, אבל הוא משוכנע שהוא ראוי לאמון המערכת ובטוח כי אם ישאר לעונה נוספת, הוא יוביל את מכבי תל אביב לאליפות.

מאמן מכבי תל אביב מלאדן קרסטאיץ'. אריאל שלום
מחכה - ולא רק למכבי תל אביב. קרסטאיץ'/אריאל שלום

בכל האמור להערכות כי אלונה ברקת סימנה אותו למקרה שאליניב ברדה יחליט שהוא לא רוצה לאמן בעונה הבאה, ידוע כי קרסטאיץ' ממש לא יפסול זאת ויש לו עניין רב בהישארות בישראל, אף שיש כלפיו כבר חיזורים מליגות אחרות. בסרביה משוכנעים הבוקר כי המניות של קרסטאיץ' בעלייה בזכות חצי העונה האחרונה במכבי תל אביב ושבצירוף התקופה שלו כמאמן נבחרת סרביה, יש לו רזומה מספיק מכובד כדי לזכות בהצעה לא רעה לאימון בעונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully