וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוטרים פינו את האולם כדי לאתר אבוקות לפני הדרבי, בראון כשיר

22.5.2022 / 17:27

פחות מארבע שעות לפני המשחק הרביעי בסדרה מול מכבי תל אביב (21:00), אנשי הפועל תל אביב פונו מהיכל שלמה. אבוקות לא נמצאו

סיכום השבוע בספורט העולמי/ספורט1

רבעי גמר הפלייאוף בליגת העל בכדורסל יימשכו הערב (ראשון, 21:00) עם המשחק הרביעי בסדרה בין הפועל תל אביב למכבי תל אביב. הצהובים מגיעים למשחק החוץ ביתרון 2:1 אחרי שניצחו 88:100 ביד אליהו במשחק הראשון, 86:93 בהיכל שלמה במשחק השני והפסידו להפועל 95:73 במשחק השלישי בבית.

פחות מארבע שעות לפני הדרבי, כוחות משטרה פינו את האולם מעובדיו והוציאו את כל אנשי הפועל תל אביב במטרה לאתר אבוקות. הגישה הזו באה על רקע אירועי דרבי הכדורגל ומפגן הפירוטכניקה שעיכב אמש את המשחק ב-18 דקות.

שחקן מכבי תל אביב רומן סורקין. קובי אליהו
מכבי תל אביב תתאושש בדרייב אין? רומן סורקין/קובי אליהו

הנתונים: בניצחון שלה במשחק השלישי ביד אליהו הפכה הפועל תל אביב לקבוצה הראשונה מאז הפועל גליל עליון ב-1993 שמנצחת את מכבי תל אביב ארבע פעמים בעונה אחת. הקבוצה האחרונה לנצח את מכבי תל אביב ביד אליהו בפלייאוף הייתה הפועל אילת, שחזרה מפיגור 2:0 לניצחון 2:3 בסדרת חצי הגמר ב-2015. ג'יילן ריינולדס רשם במשחק הקודם מדד מינוס 7, והשתווה לאור לאומי בשיא השלילי של מדד של שחקן מכבי תל אביב בפלייאוף, כשהוא עובר בדרך אחד, ניקולה וויצ'יץ', שרשם מדד מינוס 6 בבית חצי הגמר נגד עירוני נהריה בשנת 2004.

במרכז ההתמודדות: ג'יי פי טוקוטו ודרק וויליאמס. הקרב בין שני הפורוורדים עשוי להיות מפתח כשנראה שלמכבי תל אביב יהיה יתרון בעמדות הגארדים.

עוד בוואלה!

בהפועל תל אביב כועסים: "העירייה נוקטת צד בסדרה לטובת מכבי"

לכתבה המלאה
ג'ייקובן בראון שחקן הפועל תל אביב פצוע. אודי ציטיאט
כמה דקות יוכל לשחק? ג'ייקובן בראון/אודי ציטיאט

בכמה מילים: אחרי הניצחון ההירואי במשחק מספר 3, שמחציתו היה עם שני זרים בלבד, בהפועל תל אביב התפנו לשאלה אחת בלבד - האם ג'ייקובן בראון יהיה כשיר למשחק הרביעי אחרי הפציעה הקשה בצוואר. הגארד ערך אימון קל הבוקר, רצה מאוד לשחק ועבר מבחן כשירות שיאפשר לו להיות על הפרק, רק לא ברור לכמה דקות. בקבוצה מאמינים כי למרות הפערים הגדולים במספר הזרים הם יוכלו בעזרת משחק חכם לצמצם אותם ולנסות להכות שוב במכבי. אצל היריבה העירונית לקחו קשה מאוד את ההפסד ביום רביעי בבית. הצהובים התאמנו ביום שישי בדרייב אין לאחר שיד אליהו תפוס להופעה, ויעשו התאמות נדרשות בכל הנוגע לאגרסיביות ואינטנסיביות כדי לנסות ולסיים את הסיפור כבר במשחק הרביעי. במכבי שוחחו עם ג'יילן ריינולדס כדי לנסות ולהחזירו לעניינים אחרי פתיחה חלשה מאוד של סדרת הפלייאוף.

"אנחנו מגיעים למשחק מספר 4, נצטרך להביא את אותן אנרגיות הגנתיות ואת אותה אגרסיביות בשני המשחקים הראשונים ויותר מזה, ניצחנו שם כבר, נצטרך לבוא באותה גישה ולחזור עם ניצחון", אמר מאמן מכבי תל אביב אבי אבן לקראת המשחק. דרק וויליאמס הוסיף: "זה יהיה משחק גדול שלנו, נצטרך לשחק עם ביטחון ואנרגיות, המשחק יתחיל עם ההגנה, כמו שני המשחקים הראשונים שניצחנו. כל עוד נשחק טוב בהגנה, יהיה משחק טוב שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully