וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי 13 שנה: עירוני קרית אתא חזרה לליגת העל בכדורסל

קבוצתו של שרון אברהמי ניצחה 61:65 בזיסמן את מכבי עירוני רמת גן, השלימה סוויפ בסדרת הגמר של הליגה הלאומית ותשוב לראשונה מאז 2008/9

מכבי עירוני קרית אתא הבטיחה את חזרתה לליגת העל. היום (שישי) השלימה קבוצתו של שרון אברהמי סוויפ גדול בגמר הליגה הלאומית עם 61:65 באולם זיסמן על מכבי רמת גן ובכך זכתה באליפות הליגה והעפילה לליגה הבכירה בפעם הרביעית בתולדותיה, כשפעם אחת מתוך השלוש הקודמות היא כידוע ויתרה על העלייה.

אחרי שבשבוע שעבר ניצחה קרית אתא בזיסמן בתום הארכה ורק לפני שלושה ימים עלתה ליתרון כפול בסדרה במשחקים בהם אמין סטיבנס קלע 33 ו-26 נקודות בהתאמה, היום הוא קלע 12 נקודות בלבד במשחק שהיה צמוד לכל אורכו, אבל מי שלקחו את המושכות היו שלו לוגשי שקלע 19 נקודות ב-50 אחוז מהשדה (7 מ-14) וגור לביא וקורן ז'ורנו שקלעו 13 נקודות כל אחד. בן אלטיט עם 14 נקודות הוביל את קלעי מכבי רמת גן ודאבל-דאבל רשם עבדולאי גויא שקלע 12 ולקח 13 כדורים חוזרים, אבל זה הסתיים בהפסד ביתי דחוק.

עירוני קרית אתא חוגגת עלייה לליגת העל. לירון מולדובן
בעונה הבאה קרית אתא בליגת העל. שוב/לירון מולדובן

המאמן הנרגש שרון אברהמי אמר לאחר הניצחון: "התרגשות גדולה. אני רואה את יושב הראש בוכה, את הספונסרית, כולם נרגשים. זה לא רק לעלות ליגה, אלא לעלות ליגה עם זכייה באליפות. זה בלתי נתפס מה שהחבר'ה האלו עושים. עם זר אחד ולב ענק הגענו למפגש מול קבוצה מאוד מנוסה והצלחנו לעלות. צריך לשנות את הכדורסל הישראלי, לשחק עם שלושה זרים זה מספיק".

עירוני קרית אתא שיחקה עד היום ארבע עונות בליגת העל, בפעם האחרונה בעונת 2008/9 הקבוצה, שמנוהלת על ידי היו"ר נפתלי בנטוב החל משנת 1976, הפסידה פעמיים בגמר הליגה הלאומית מאז הירידה מליגת העל, פעם אחת למכבי קרית גת ופעם נוספת להפועל גלבוע/גליל. עבור המאמן שרון אברהמי זאת עליית ליגה שלישית - הוא היה זה שהעלה את קרית אתא בפעם הקודמת בשנת 2008, ושנה קודם לכן את הפועל הפועל גלבוע/עפולה.

יו"ר מנהלת הליגה, שמואל פרנקל: "אני מברך את עירוני קרית אתא על הזכייה באליפות הליגה הלאומית זאת עם תצוגת כדורסל מרשימה בשלבי הפלייאוף. ברכות לנפתלי בנטוב היו"ר הוותיק, למאמן שרון אברהמי ולכל צוות השחקנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully