וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהפועל תל אביב כועסים: "העירייה נוקטת צד בסדרה לטובת מכבי"

19.5.2022 / 14:32

האדומים גילו כי יומיים לפני המשחק הרביעי יתאמנו הצהובים בהיכל שלמה מאחר שהיכל מנורה מבטחים תפוס להכנות למופע, וזאת למרות שקיימת חלופה: "מעשה נבזי". ב"היכלי הספורט" אישרו את הפרטים וציינו כי אין מניעה שמכבי תתאמן בדרייב אין

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 19.5/ספורט1

ההתנהלות סביב הדרבי התל אביבי לא מפסיקה להפתיע. בהפועל תל אביב גילו היום (חמישי) כי מחר, יומיים לפני המשחק הרביעי בסדרת רבע גמר הפלייאוף נגד מכבי תל אביב בבית, תתאמן היריבה שלהם באולם בו ייערך המשחק, היכל שלמה (הדרייב אין).

שחקני הפועל תל אביב. אודי ציטיאט
ראשי האדומים טוענים ש"העירייה גוזלת מאיתנו את הביתיות"/אודי ציטיאט

הסיבה להעתקת האימון של הצהובים להיכל שלמה היא הופעה שנערכת בהיכל מנורה מבטחים ביום ראשון הקרוב. ההקמות לקראת ההופעה ייערכו כבר ביום שישי, כך שהצהובים לא יכולים להתאמן באולמם. בחברת "היכלי הספורט" מחויבים לתת לצהובים חלופה מבין המידטאון או היכל שלמה, אך בהפועל באו בטענות מדוע הם חייבים להתאמן אצלם באולם. אגב, ההודעה על כך שמכבי תל אביב לא יכולה להתאמן ביד אליהו הגיעה עוד לפני הסדרה.

בהיכלי הספורט אישרו את הפרטים, והוסיפו כי הם מחויבים לא לתת למכבי להתאמן בדרייב אין רק ביום המשחק, והלכו לקראת הפועל ולא אפשרו להם להתאמן שם ביום שבת כפי שביקשו ויפתחו להם במיוחד את אולם המידטאון, אך בעיניהם אין פסול בלתת להם להתאמן שם יומיים לפני כן.

בהפועל תל אביב זועמים על התנהלות חברת "היכלי הספורט" ועיריית תל אביב. לטענת אנשי הפועל תל אביב, קיימים מספר אולמות בהן מכבי יכלה להתאמן ביום שישי, כולל אולם המידטאון. כמו כן טוענים בקבוצה כי הם נאלצו העונה לנדוד מחוץ לתל אביב מספר רב של פעמים: "זה מעשה נבזי. עיריית תל אביב נקטה צד ברור מאוד בסדרה הזאת והיא גוזלת מאיתנו את הביתיות בסדרה".

בתקנון מנהלת הליגה לא מופיע איסור על כך שקבוצת חוץ תתאמן לפני משחק בסדרה באולם של היריבה, אך גם שם הביעו מורת רוח על ההחלטה.

יו"ר המועדון רמי כהן התראיין היום לתכנית הספורט של 103FM והתייחס לניצחון במשחק מספר 3: "זה חלק ממה שעושה את העונה הזו לכזאת יפה, למרות שיש לי תחושה של החמצה באמצע -כי היו לנו חודשיים פחות טובים דווקא לקראת סיום, והחמצנו את הבית העליון. אבל זה כבר עבר".

על האפשרות שג'ייקובן בראון יישאר בעונה הבאה: "שום דבר עוד לא סגור. אנחנו עשינו את כל העבודה בשביל דני, שנוכל לקבל החלטות מהירות. עידן פלדה ואני ישבנו עם השחקנים ועם הסוכנים והגענו פחות או יותר להבנות. הסגירה יכולה לקחת, אם אנחנו רוצים, עד שש דקות. הכנו את כל התשתית בכדי שנוכל להתקדם די מהר בהכנות. מיד שתיגמר העונה אנחנו נשב עם דני ונקבל את כל ההחלטות".

על פציעתו המדאיגה של ג'יימס יאנג אמר כהן: "יש שם רצועה שנקרעה בקרסול. לפעמים כשיש קריעה של הרצועה זה משפיע גם על התזוזה של העצם. פה זה לא הסיפור, ופשוט צריך לחכות כמה שבועות עד שתתחבר הרצועה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully