וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"משפחת זהבי חוששת לעבור לריו, הסיטואציה השתנתה לחלוטין"

בברזיל פורסם שבבוטאפוגו מפנימים שהאפשרות לצרף את הישראלי הולכת ומתרחקת. מספר אוהדים הציפו את הרשתות החברתיות בתמונות של דגלי פלסטין

תקציר: ערן זהבי כבש, פ.ס.וו איינדהובן הפכה פיגור ל-1:2 בחוץ על קאמבור/ספורט1

ראשי בוטאפוגו עדיין מאמינים ביכולתם לצרף את ערן זהבי, אבל גם הברזילאים מודים בימים האחרונים שהאפשרות הולכת ומתרחקת ואיתה גם האופטימיות. באתר האוהדים "fogaonet" דווח הבוקר (חמישי) שהנהלת בוטאפוגו מודה שהיא עשתה ככל שביכולתה כדי להנחית את זהבי, אבל עדיין לא מוותרת על הישראלי ומתכוונת לנסות לשכנע אותו בכל דרך אפשרית כל עוד לא החליט אחרת, בידיעה שהחלון נפתח בברזיל רק ב-18 ביולי ושזהבי בכל מקרה יחליט על עתידו מספר שבועות קודם לכן.

ערן זהבי שחקן פ.ס.וו איינדהובן מאוכזב. BSR Agency, GettyImages
משפחת זהבי חוששת לעבור לריו, על פי הדיווח/GettyImages, BSR Agency

עוד נכתב כי בוטאפוגו הגיעה הצעה רשמית מכובדת לזהבי באמונה שלמה ביכולתה להנחיתו בריו דה ז'ניירו, אלא שבימים האחרונים "הסיטואציה השתנתה לחלוטין" מכיוון שמשפחת זהבי חוששת לבטיחונה בעיר.

עוד נטען כי זהבי ומשפחתו מעוניינים לגור במקום בו ירגישו בטוחים ולא יסבלו משום סוג של אלימות, כשמצדם ישנו גם חשש למתקפות לנוכח הסכסוך הישראלי-פלסטיני שמתעצם בימים אלו. בכתבה אף ציינו כי לאחרונה מספר אוהדי בוטאפוגו הציפו את הרשתות החברתיות בתמונות של דגלי פלסטין במטרה להביע את מורת רוחם ולמנוע את צירופו של החלוץ הישראלי שיחגוג בקיץ את יום הולדתו ה-35.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully