וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רק לא גלאקטיקוס 2: התקדים שזהבי ומכבי תל אביב מנסים להימנע ממנו

15.5.2022 / 13:00

המסקנות מהעונה החולפת והתובנות מהעונה ההיא עם קלינגר. ערן זהבי אמור לחתום במכבי תל אביב אחרי שהבין שהתכנית של גולדהאר להשבת האליפות מקיפה ורצינית. החוזה שלו לא אמור להיות רב שנתי מתחילתו, ויתחדש אם שני הצדדים יהיו מרוצים מהשידוך החוזר

תקציר ניצחונה של מכבי תל אביב 1:3 על מכבי חיפה, שהבטיחה מעשית את האליפות/ספורט1

במגעים בין ערן זהבי למכבי תל אביב, החלוץ הדגיש דבר אחד: יותר משחשוב לו החוזה שלו, הכרחי מבחינתו שהקבוצה תיבנה יותר טוב לקראת העונה הבאה כדי להחזיר לעצמה את האליפות אחרי שנתיים שהצלחת בארון של מכבי חיפה. שיהיה גם סגל איכותי, אבל בעיקר מאוזן. שההתרסקות שהייתה ב-2005/6 עם הגלאקטיקוס תחת ניר קלינגר, לא תחזור על עצמה 17 שנים אחרי במודל חדש.

זהבי הוא לא מאלה שחוששים, ודווקא העובדה שליגיונרים רבים חזרו לארץ ונכשלו בקבוצות החדשות שלהם, מהווה עבורו אתגר עצום. אבל כדי להצליח בהרפתקה החדשה שמסתמנת, לזהבי היה חשוב לדעת שיש למכבי תל אביב תכניות גדולות לעונה הבאה ושהוא לא יהיה השחקן המרכזי היחיד עליו תישען הקבוצה. רק כאשר השתכנע שמכבי תל אביב עושה מאמצים גדולים ליצירת סגל איכותי מאוד, החליט להתקדם כדי לחזור.

ערן זהבי שחקן מכבי תל אביב. ניב אהרונסון
רוצה לדעת בוודאות שהוא יכול להיאבק במכבי חיפה. זהבי בקדנציה הקודמת/ניב אהרונסון

גם העובדה שולאדן איביץ' אמור לאמן את מכבי תל אביב מהווה מבחינת זהבי סימן טוב להגברת הסיכוי לאליפות. איביץ' לקח שתי אליפויות עם הצהובים ובנה לעצמו שם של מאמן קשוח וקפדן שיורד לפרטים הקטנים. זהבי אוהב מאמנים כאלה. זהבי כבר מכיר את הסרבי אחרי שהתאמן אצלו בעבר בתקופות בהן שיחק בסין, הליגה הייתה הפוכה בזמנים והוא רצה לשמור על כושר בקרית שלום.

זהבי יסיים היום (15:30, ספורט4) את דרכו בהולנד עם משחק מול זוולה במחזור האחרון של הליגה, והוא מתוכנן לנחות תוך זמן קצר בארץ כדי להתחיל בהכנות למשחק הראשון של נבחרת ישראל עם מאמנה החדש אלון חזן. רעייתו שי ושלושת הילדים אמורים להישאר בהולנד עד חודש יולי כדי לסיים שם את שנת הלימודים.

מאמן מכבי תל אביב ולאדן איביץ'. דני מרון
זה סוג המאמן שזהבי אוהב ומעריך. איביץ'/דני מרון

החוזה עליו הוא צפוי לחתום במכבי תל אביב לא יחייב אותו לשנים רבות. גם זהבי רוצה לבחון איך תהיה העונה הראשונה שלו אחרי שיחזור לישראל ולכן לשני הצדדים תהיה אופציה בחוזה להמשיך את הקשר ליותר מעונה אחת, אם הכל יילך כשורה והחזרה תהיה מוצלחת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully