וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי מכבי ת"א נגד המשטרה, קרסטאיץ' מסרב להתייחס לעתידו

19.5.2022 / 17:15

בארגון מכבי פנאטיקס זועמים על ההחלטה לא לאפשר להכניס ציוד עידוד לדרבי ודרשו מההנהלה לפעול: "זה הזמן שלכם להתערב". מאמן מכבי תל אביב סירב להתייחס לאפשרות שזהו משחקו האחרון בקבוצה ושאיביץ' יחליפו. יובאנוביץ': "מבחינה אישית זו עונה טובה שלי"

תקציר: מכבי תל אביב - הפועל באר שבע 1:1/ספורט1

כנראה שמכבי תל אביב לא תרצה לזכור את עונת 2021/22, אבל אם היה רגע שיא במהלך העונה שהאוהדים הצהובים לא ישכחו, זה יום הניצחון 0:5 בדרבי על הפועל תל אביב. בשבת ייערך הדרבי הרביעי והאחרון לעונה זו, משחק שגם יהיה האחרון של מלאדן קרסטאיץ' כמאמן מכבי תל אביב.

ביום שני מכבי תל אביב סיימה ב-1:1 ביתי נגד 10 שחקנים של הפועל באר שבע ופספסה הזדמנות לחלוף על פני החבורה של אליניב ברדה ולהתבסס במקום השני, אולם אם תנצח בדרבי ובמקביל הפועל באר שבע תמעד במשחק בית נגד בני סכנין, היא בכל זאת תסיים כסגנית של מכבי חיפה. לאוהדי מכבי תל אביב נפתחה הבוקר מכירת כרטיסים גם לשער 13 במחיר אחיד של 137 שקלים, אחרי שכל הכרטיסים לשערים 10/11 אזלו. מדובר במחיר שעורר את זעמם של האוהדים הצהובים.

מלאדן קרסטאיץ', מאמן מכבי תל אביב בכדורגל. אודי ציטיאט
אתמול הוא נכח בדרבי בכדורסל. קרסטאיץ'/אודי ציטיאט

קרסטאיץ', שנכח אתמול בדרבי בכדורסל בו מכבי תל אביב הובסה, אמר על הביקור ביד אליהו: "אני אוהב כדורסל מאז שאני ילד, בסרביה הייתי הולך למשחקים של פרטיזן. אתמול רציתי ללכת למשחק כדורסל ואני יכול לומר שהייתה אווירה טובה".

על הדרבי בכדורגל: "זה נחמד לנצח דרבי וזה בהחלט מוסיף, אבל אנחנו לא יכולים להסתכל על מה שהיה בעבר וצריכים להתכונן היטב במטרה לנצח. אנחנו מצפים למשחק קשה וצריכים להגיע בשיאנו".

השמועות על כך שהוא עשוי לחתום בפרטיזן בלגרד או בהפועל באר שבע ושאיביץ' יחליפו: "אני לא רוצה להתייחס לדיווחים, אלא להתמקד אך ורק במשחק האחרון שנשאר לנו נגד הפועל תל אביב".

אם זהו משחקו האחרון במכבי תל אביב: "כבר עניתי על השאלה הזו. אני רק יכול לומר שכרגע זו העבודה שלי ואני והצוות שלי נעשה אותה הכי טוב שאנחנו יכולים. עלינו להישאר מקצוענים ולהתמקד אך ורק בדרבי. אם מכבי דיברו איתי? אני חוזר על זה ואומר שאני רוצה לדבר רק על הדרבי".

החלןץ ג'ורג'ה יובאנוביץ' התייצב לצדו של קרסטאיץ' במסיבת העיתונאים ואמר: "אני חושב שזו עונה טובה מבחינה אישית וגם עבור הקבוצה, כי כשהגעתי למכבי היא נלחמה על המקום השלישי והשגנו יחד תוצאות טובות וכעת יש לנו הזדמנות לסיים במקום השני. אני מרגיש טוב בישראל. ראיתי את המשמעות של הדרבי, גם ניצחנו 0:5 ואני בטוח שהפועל תל אביב תילחם, אבל אנחנו רוצים לנצח ונעשה את הכל בשביל זה".

בתוך כך, בארגון האוהדים מכבי פנאטיקס זועמים על החלטת המשטרה לא לאפשר הכנסת ציוד עידוד לדרבי. בפוסט שפורסם בעמוד הפייסבוק של הארגון יצאו נגד ההחלטה: "הזלזול המביש הזה באוהדי כדורגל חוצה כל גבול אפשרי ואנחנו לא ניתן לזה להמשיך".


בארגון קראו להנהלת המועדון לפעול לשינוי ההחלטה: "הנהלת מכבי, זה הזמן שלכם להתערב ולשנות את הגזרה הזאת. אין סיבה שהמועדון לא יתייצב לצד האוהדים שלו כשמונעים מהם לתמוך בקבוצה". בנוסף, שלחו איום מרומז: "אם צריך להפוך את המדינה, נהפוך אותה".

שחקן העונה

55%
עומר אצילי
45%
צ'ארון שרי
הסקר הסתיים
17775 משתתפים

מאמן העונה

7%
זיו אריה
8%
סלובודן דראפיץ'
32%
בני לם
54%
ברק בכר
הסקר הסתיים
19562 משתתפים

פריצת העונה

27%
איתמר שבירו
22%
עדן קארצב
1%
מארון גנטוס
44%
שון גולדברג
6%
עומרי גנדלמן
הסקר הסתיים
18630 משתתפים
10 המועמדים לתואר שער העונה של ליגת העל/ספורט1

מהו שער העונה?

13%
אושר דוידה (הפועל ת"א - מכבי פ"ת 1:2)
9%
מוחמד אבו פאני (מכבי חיפה - הפועל ב"ש 0:2)
3%
יעקב בריהון (בני סכנין - מ.ס. אשדוד 1:0)
4%
מקסים פלקושצ'נקו (הפועל חדרה - בית"ר ירושלים 2:1)
10%
צ'ארון שרי (הפועל חיפה - מכבי חיפה 1:0)
2%
בן ביטון (הפועל ת"א - מכבי נתניה 2:2)
9%
איגור זלאטנוביץ' (מכבי נתניה - מכבי חיפה 0:3)
7%
חנן ממן (הפועל חיפה - הפועל י-ם 2:1)
24%
עומר אצילי (הפועל ב"ש - מכבי חיפה 2:1)
19%
צ'ארון שרי (מכבי חיפה - בני סכנין 0:1)
הסקר הסתיים
18195 משתתפים

תוצאות הסקרים במשדר סיכום העונה בשבת ב-19:30 בשידור ישיר ספורט4.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully