וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אם היו מודיעים שאני נשאר, זה היה נראה אחרת"

17.5.2022 / 6:48

מכבי תל אביב לא השכילה לשמור על יתרון מול 10 שחקני באר שבע. המאמן נשמע מתוסכל ממצבו: "אני שומע מפברואר שאלות על עתידי. חשבתי שיגידו משהו על מה שאני והצוות שלי עשינו". עידן נחמיאס: "אתה לא יכול לרצות אליפות ולספוג 38 שערים"

תקציר: מכבי תל אביב - הפועל באר שבע 1:1/ספורט1

מכבי תל אביב חוותה אמש (שני) עוד אכזבה אחרי שסיימה ב-1:1 מול הפועל באר שבע בבלומפילד, אף שזו שיחקה ברוב דקות המשחק בעשרה שחקנים עקב הרחקת ניקיטה רוקאביציה. בקבוצה רצו מאוד לטפס למקום השני ולסיים כך את העונה. הצהובים עוד יוכלו לעשות זאת במחזור האחרון, אבל אמש זה היה הצ'אנס שהם פספסו.

עבור מלאדן קרסטאיץ' זה היה משחק אחד לפני הסוף. הדרבי התל אביבי במחזור האחרון יהיה המשחק שיסיים את דרכו במועדון והוא מסתובב בתחושה חמוצה מאוד על כך שאיש במכבי תל אביב לא מדבר בעדו ולא מביע בו אמון. "לא באתי לכאן בשביל כסף ואם הייתם שמים אותי שוב באותה הנקודה, הייתי בא לכאן שוב. אבל גם לי יש את השם שלי בדיוק כמו שלמכבי תל אביב יש את השם שלה", אמר הסרבי. "אני שומע מפברואר שאלות על עתידי. חשבתי שמישהו מהמועדון יגיד משהו על מה שאני והצוות שלי עשינו כאן, אבל זה בסדר. אני אהיה מקצוען עד הסוף ואם צריך, אהיה לבד. המצפון שלי נקי. אם היו מודיעים שאני נשאר, הקבוצה היתה יותר טובה".

מלאדן קרסטאיץ' מאמן מכבי תל אביב. אריאל שלום
עוד חותמת על פלייאוף לא מספיק טוב. קרסטאיץ' מתוסכל/אריאל שלום

עידן נחמיאס הגיע למסיבת העיתונאים אמש ולא הסתיר את אכזבתו מכך שהפועל באר שבע השוותה לקראת הסיום וחילצה ממכבי תל אביב נקודה במשחק שהיה חייב להיגמר בניצחון רב שערים. "זה לא ייאמן שבמשחק כזה קיבלנו גול", אמר נחמיאס. "רצינו לנצח את המשחק הזה ולהיות במקום השני. התחושה שלנו רעה מאוד. הגיע לנו לנצח ובמשחק כזה להפסיד שתי נקודות, זה מבאס מאוד. אם היה לי הסבר למה שקורה לנו בהגנה, זה היה טוב. איך במשחק כזה שהפועל באר שבע לא בועטת לשער, אנחנו לא מנצחים? כשחקן הגנה הסיוט שלי הוא לקבל גול. זו מין שנה כזו שאי אפשר להסביר אותה. אתה לא יכול לרצות אליפות ולספוג במקביל 38 שערים".

ניקיטה רוקאביציה, הפועל באר שבע, מכשיל את מתן בלטקסה, מכבי תל אביב. אריאל שלום
מכבי תל אביב מקווה לבשורות חיוביות. בלטקסה אחרי הפציעה/אריאל שלום

בקבוצה מקווים שיתברר כי הפציעה של מתן בלטקסה היא רק נקע. המגן סבל אמש מכאבים חזקים מאוד אחרי שהוחלף עקב הפגיעה של רוקאביציה.

מחזור הסיום בפלייאוף העליון

מכבי תל אביב - הפועל תל אביב
בני סכנין - הפועל באר שבע
מכבי חיפה - מכבי נתניה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully