וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשש כבד מפציעה קשה של בראון. אבן: "קיבלנו בעיטה בתחת"

עודכן לאחרונה: 19.5.2022 / 0:00

שחקן הפועל תל אביב עבר סדרה של צילומים והסימנים אינם מעודדים. היו"ר רמי כהן היה מעורב בעימות עם חלק מאוהדי מכבי. טימור: "המשחק הטוב בקריירה שלי"

אוהדי מכבי תל אביב הגיעו הערב (רביעי) להיכל בציפייה לחגוג השלמת סוויפ בדרבי ועלייה לחצי גמר הפלייאוף, אבל להפועל תל אביב היו תוכניות אחרות. למרות פיגור 2:0, חיסרון של ג'יימס יאנג ופציעת צוואר של ג'ייקובן בראון שפונה לבית החולים במחצית, האדומים הדהימו עם ניצחון מרשים 75:93 בכיכובו של בר טימור וצימקו ל-2:1 בסדרה. המשחק הרביעי ייערך בדרייב אין ביום ראשון (21:00).

אשר לבראון, בהפועל תל אביב יש חשש כבד מפציעה קשה שהוא ספג בשניות הסיום של המחצית הראשונה. בראון נפגע בצווארו וכבר עבר סדרה של צילומים בבית החולים איכילוב, כאשר הסימנים הראשונים אינם מעודדים.

בסיום המשחק הייתה מהומה על הפרקט וגם מחוצה לו, בין היתר בהשתתפות יו"ר הפועל תל אביב רמי כהן וחלק מאוהדי מכבי תל אביב.

עימות ביציע בין אוהדי מכבי תל אביב לאוהדי הפועל תל אביב. אודי ציטיאט
גם יושב הראש רמי כהן היה מעורב בעימות שהתפתח/אודי ציטיאט

כוכב המשחק בר טימור אמר בסיום: "בשני המשחקים הראשונים לא הגענו בדברים הקטנים, לא היינו אגרסיביים מספיק, איבדנו ריבאונדים, זה לא מתאים לסדרה כזאת. היום הוכחנו משהו לעצמנו קודם כל. אני שמח שאנחנו חוזרים לדרייב אין. הגישה שלנו למשחק הייתה שונה, באנו רעים ואגרסיביים. היו לנו שיחות שזה לא יכול להיגמר ככה ואני שמח שזה מה שיצא בסוף. יש מצב כן שזה המשחק הכי טוב בקריירה שלי".

על ג'ייקובן בראון: "אני מקווה שהוא בסדר ויחזור אלינו בריא. היה לי ברור שאני אצטרך לקחת על עצמי כי אין לנו עוד בנאדם". לקראת משחק 4: "אנחנו צריכים לבוא באותה גישה כמו היום. דני פרנקו גרם לי להאמין. אתמול הוא לקח אותי לשיחה לפני האימון, התחלנו להתפזר והוא מיקד אותי במשחק, זה קודם כל שלו".

המאמן דני פרנקו סיכם: "דיברתי לפני המשחק על האווירה, הייתה אווירה של קבוצה שבאה לפה ומנצחת. דיברנו על האווירה בדרייב אין במשחק הקודם. מגיע לנו, לקהל הגדול הזה ולכדורסל שתבואו ביום ראשון אלינו הביתה. תהיה הצגה גדולה, אני מקווה שגם במגרש. ביציע בטוח וננסה גם במגרש. ניסינו כמה דברים טקטים שעבדו לנו יפה. אני מלא גאווה והייתי בטוח שאהיה גם עם דמעה, אולי זה יגיע אחר כך"

עוד בוואלה!

חופשי על הבר: טימור הוביל את הפועל תל אביב ל-93:75 בדרבי

לכתבה המלאה
בר טימור, שחקן הפועל תל אביב. אודי ציטיאט
"בר אמר לי 'אני לוקח את זה'". פרנקו שיבח את גיבור הניצחון/אודי ציטיאט

עוד אמר מאמן האדומים: "הרגשתי ממש רע אחרי שני המשחקים האחרונים. עברנו חודשיים לא קלים, יש לנו קבוצה טובה, עברנו הרבה מהלומות והיום עוד אחת. העונה שלנו יכלה ללכת למקומות הרבה יותר גבוהים והרבה תקלות בדרך לקחו אותנו למקומות אחרים. הגיע לנו כקבוצה לקחת משחק בסדרה הזאת, וזה הפך ליותר קשה וקשה. היה פה ניצחון של הקרבה, שימו בחוץ את הטקטיקטת וההתאמות בצד, את הדברים שהבאנו למשחק, זה ניצחון של נחישות והקרבה. השחקנים עשו צעד קדימה כקבוצה, ומנצחים ביחד, השלם היה הרבה יותר גדול מסך החלקים".

על טימור ובראון אמר פרנקו: "דיברתי על בר מספיק פעמים בחיים שלי. הוא לקח על עצמו עוד יותר, במחצית הוא נכנס לחדר הטיפולים והסתכל על ג'ייקובן, יצא החוצה ואמר לי: 'עזוב אותו, אני לוקח את זה'. הוא לקח כמה חברים טובים לדרך, ההתלכדות שלנו כקבוצה זה מה שניקח מכאן היום. זה לא יעזור לנו חוץ מהניצחון, אנחנו שווים הרבה יותר ורצינו להוציא את המשחק הזה, זה הדבר הכי חשוב היום. אני לא מסתכל על ישראלים וזרים, הזרים שלנו הם כמו ישראלים, הם חיים פה ומתנהלים יותר טוב מחלק מהישראלים. זה אף פעם לא היה האישיו אצלנו. אני שמח שהבאנו הרבה גאווה לקהילה הגדולה שמלווה אותנו. אני שולח חיבוק חזק לג'ייקובן, אני מאוד מקווה שהוא יהיה איתנו, כשיש לך אותו בצד שלך הכל יכול לקרות. כולנו גדלנו פה במדינה, נולדנו וחיינו על התפיסה שזה אף פעם לא נגמר נגד מכבי עד שזה לא נגמר".

דני פרנקו, מאמן הפועל תל אביב. אודי ציטיאט
"תהיה הצגה ביום ראשון". דני פרנקו/אודי ציטיאט

אבי אבן, מאמן מכבי תל אביב: "באנו לא אגרסיביים. לא נלחמנו כמו שהיינו צריכים להילחם במשחק 3, לא הגבנו לאגרסיביות שלהם והפער רק הלך וגדל. אולי הגענו עם תחושה טובה מדי למשחק הזה, שהמשחק הזה בידיים שלנו, קיבלנו בעיטה בתחת היום. לא מרגיש שזלזלנו, לא הייתה תחושה של זלזול. אין משחקים קלים בסדרות האלה ולא משנה אם הקבוצה היריבה מגיעה עם זר אחד או בלי זרים. ראינו סדרות מעבר לים שקבוצות ב-0:2 מקבלות בראש, אז עזבו מה זה אומר על מכבי. אנחנו מכוונים עכשיו לקחת אליפות. נלמד את מה שהיה פה, נבוא למשחק ביום ראשון כדי לנצח. יש לנו שלושה ימים להתכונן ולהביא את השחקנים בצורה הכי טובה למשחק".

עוד אמר המאמן המנוצח: "דיברנו במחצית על להרים את האנרגיות, את האגרסיביות. לצערי הרב עלינו בחצי השני ולא הצלחנו לקחת את המומנטום, לא הצלחנו להביא את היכולות שלנו, לא ההגנתיות ולא ההתקפיות, שום דבר בעצם שלא אפיין אותנו בחודשים האחרונים. נלמד מזה. אחרי שאתה מקבל חבטה לפנים אתה לא יכול לבוא רגוע. היינו בתצוגה נוראית, אני לא יכול לשדר משהו אחר, לא היינו צריכים להיראות ככה, אבל כמו שאמרתי לאורך כל הדרך, אני מאמין בחבורה הזאת. נמצא את הדרך, כמו שמצאנו אותה עד היום. נבוא ביום ראשון אחרת".

אבי אבן, מאמן מכבי תל אביב. אודי ציטיאט
"אולי הגענו עם תחושה טובה מדי למשחק". אבי אבן/אודי ציטיאט

לסיום אמר על ריינולדס שהיה במשחק חלש במיוחד: "ג'יילן מאוד מאוד רוצה, לפעמים האובר רצון מייצר דברים פחות טובים. נחזיר אותו לעניינים, אנחנו לא בשלב שמתעסקים אם איבדנו מישהו. הוא חשוב כמו כל שחקן אחר בקבוצה, נעזור לו להתרומם בחזרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully