וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצחון חוץ ראשון בדרבי פלייאוף מאז 1987: השיאים של הפועל תל אביב

הפעם הקודמת בה האדומים ניצחו בסדרה בהיכל, השוואת ההישג של גליל מ-1993 וכמה הם היו קרובים לניצחון השיא על הצהובים במשחק חוץ

אוהדי מכבי תל אביב הגיעו הערב (רביעי) להיכל בציפייה לחגוג השלמת סוויפ בדרבי ועלייה לחצי גמר הפלייאוף, אבל להפועל תל אביב היו תוכניות אחרות. למרות פיגור 2:0, חיסרון של ג'יימס יאנג ופציעת צוואר של ג'ייקובן בראון שפונה לבית החולים במחצית, האדומים הדהימו עם ניצחון מרשים 75:93 בכיכובו של בר טימור וצימקו ל-2:1 בסדרה. המשחק הרביעי ייערך בדרייב אין ביום ראשון (21:00).

אוהדי הפועל תל אביב בהיכל ביד אליהו. אודי ציטיאט
חגגו מאחורי הרשת. אוהדי הפועל תל אביב/אודי ציטיאט

* זה ניצחון חוץ ראשון של הפועל תל אביב בדרבי בפלייאוף מאז מרץ 1987, אז עשתה את זה עם 76:77 בתחילת סדרת הגמר, אבל הפסידה בשני המשחקים הבאים וראתה את הצהובים חוגגים אליפות.

* ניצחון השיא של הפועל תל אביב במשחק חוץ בדרבי היה במרץ 1988, אז הביסה את מכבי 72:92. שתי נקודות חסרו לה כדי להשוות את ההישג.

* מאז הסדרה הראשונה ביניהן בשיטת הטוב מחמישה משחקים, הגמר בשנת 1992 שהוכרע רק במשחק החמישי, התמודדו הקבוצות עוד שש פעמים בסדרה בשיטה זו - הפועל תל אביב הפסידה את כל המשחקים. הערב הרצף הזה הגיע לסיומו.

* הפועל תל אביב הפכה גם לראשונה מאז הפועל גליל עליון של 1993 שמנצחת את מכבי תל אביב ארבע פעמים באותה עונה. כזכור, היא עשתה את זה שלוש פעמים במהלך הליגה הסדירה.

* בר טימור שבר כבר ברבע השלישי את שיא הקריירה שלו. השיא הקודם עמד על 23 נקודות, השיא החדש: 26 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully