וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות המיקום הנמוך: בהפועל תל אביב שוקלים רישום לאירופה

18.5.2022 / 8:38

האדומים מתכוננים לעונה הבאה עם ניסיון לסכם גם עם ג'יימס יאנג, הגדלת התקציב בכ-15 אחוזים ואפשרות לשחק במוקדמות היורופקאפ

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 17.5/ספורט1

הפועל תל אביב תעלה הערב (רביעי, 21:00) למה שעלול להיות משחקה האחרון בעונת 2021/22, כשתתארח ביד אליהו אצל מכבי תל אביב. האדומים מפגרים 2:0 בסדרה והפסד ישלח אותם הביתה. הקבוצה שהפסידה 20 משחקי פלייאוף רצופים נגד מכבי תל אביב בסדרות של הטוב מחמישה משחקים, יופיעו ללא ג'יימס יאנג שגמר את העונה.

שחקן הפועל תל אביב ג'יימס יאנג. ברני ארדוב
יסגור בימים הקרובים? יאנג/ברני ארדוב

מאחורי הקלעים, בהפועל תל אביב עוסקים כבר בהכנות לעונה הבאה. אחרי שכבר הגיעו לסיכום עם ג'ייקובן בראון, במועדון מקווים לסגור בימים הקרובים גם את חוזהו של יאנג ולאחר מכן לנסות ולסכם גם עם ג'יי פי טוקוטו לעונה נוספת. מי שכבר חתומים בקבוצה של דני פרנקו לעונה הבאה הם הקפטן בר טימור, עידן זלמנסון, לוטן אמסלם, רז אדם וגיל בני.

בקבוצה בונים על הגדלת התקציב בעוד 10-15 אחוזים לקראת העונה הבאה וקיים רצון גדול לשחק במפעל אירופאי. העובדה שהאדומים סיימו את העונה הסדירה במקום השביעי תקשה עליהם לעשות זאת, למרות שייתכן מאוד שתינתן להם האפשרות לשחק במוקדמות היורופקאפ. בהפועל יקבלו את ההחלטה האם ללכת לאירופה גם על בסיס כלכלי, שכן הקבוצה עשויה לא לקבל תקצוב ממנהלת ליגת העל למשחקים באירופה בשל מיקומה. לקבוצה קיימת אפשרות גם להירשם ליורוקאפ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully