וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'יז'יץ' חזר לאימונים חלקיים, אבן: "באים לגמור את הסדרה"

17.5.2022 / 16:12

משחק מספר 3 ברבע גמר הפלייאוף (21:00): אחרי שני ניצחונות בסדרה, ינסו הצהובים להשלים את העבודה ברביעי על חשבון היריבה העירונית אשר תחסר את ג'יימס יאנג, שגמר את העונה. הקרואטי ממשיך בהתאוששות אחרי שאיבד את ההכרה נגד הפועל חיפה

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 17.5/ספורט1

מכבי תל אביב תנסה להיות הקבוצה הראשונה שמבטיחה את מקומה בחצי גמר הפלייאוף בליגת העל בכדורסל כשתארח מחר (רביעי, 21:00) את הפועל תל אביב למשחק השלישי בסדרת רבע הגמר ביתרון 0:2. הצהובים ניצחו את המשחק הראשון ביד אליהו 88:100, ואת המשחק השני בדרייב אין 86:93.

במהלך היום הודיעה מכבי תל אביב כי אנטה ז'יז'י'ץ' חזר לאימונים חלקיים. כזכור, הסנטר הובהל לבית החולים אחרי שאיבד את ההכרה במשחק מול הפועל חיפה, אך התאושש ושוחרר לביתו כעבור יממה. בעקבות אותו המקרה, הקרואטי לא נרשם לסדרה נגד הפועל תל אביב.

הנתונים: מאז הסדרה הראשונה ביניהן בשיטת הטוב מחמישה משחקים, בשנת 1992, שהגיעה למשחק החמישי והמכריע, התמודדו מכבי והפועל תל אביב עוד שש פעמים בסדרה בשיטה זו - הפועל תל אביב הפסידה את כל המשחקים. הפועל תל אביב ספגה בשלושה מחמשת מחזורי הפתיחה יותר מ-90 נקודות והפסידה, מאז ועד הפלייאוף ספגה רק בשני משחקים יותר מ-90 נקודות, ובהן הפסידה. בשני משחקיה הראשונים בפלייאוף שוב ספגה מעל 90 נקודות. רומן סורקין לקח 11 זריקות מהשדה בניצחון בדרייב אין, הכי הרבה שלו מאז המחזור השני.

במרכז ההתמודדות: סקוטי ווילבקין וג'ייקובן בראון. שני הגארדים הכוכבים של הקבוצות של תל אביב במה שיכול להיות המפגש החמישי והאחרון ביניהם העונה, ואולי האחרון בכלל.

בכמה מילים: אחרי עונה סדירה לא פשוטה בכלל, מכבי תל אביב מטיילת בינתיים בסדרת הפלייאוף בדרבי, וקרובה להשלים עלייה חלקה לחצי הגמר. אחרי שני הניצחונות, בהם הובילו לאורך כמעט כל המשחק, במכבי ניסו להוריד את השחקנים לקרקע לקראת המפגש השלישי, והסבירו לשחקנים כי אם לא יבואו באותה נחישות הם עשויים לחזור למשחק רביעי בדרייב אין. במכבי מקווים כי כמה מהשחקנים שלא נמצאים בשיאם בסדרה, ייכנסו לעניינים במשחק הקרוב. בהפועל תל אביב מגיעים למשחק השלישי חבולים אחרי שאיבדו את ג'יימס יאנג שקרע את רצועת הקרסול במשחק השני. האדומים יודעים את יחסי הכוחות לפני ההתמודדות, אך שידרו לשחקנים שהם מאמינים שבעזרת התאמות ולחימה הם יוכלו להפתיע את מכבי בחוץ.

עוד בוואלה!

תמורת כ-400 אלף דולר לשנתיים: ג'ייקובן בראון ימשיך בהפועל תל אביב

לכתבה המלאה
מאמן מכבי תל אביב אבי אבן. קובי אליהו
נחוש לגמור את הסדרה. אבי אבן/קובי אליהו

מאמן מכבי תל אביב אבי אבן אמר לפני האימון המסכם: "אנחנו מגיעים למשחק 3 אחרי שני ניצחונות חשובים, לעוד דרבי, מול הקהל שלנו באולם שלנו. באים לגמור את זה. אין לנו שום עניין לחזור לעוד משחק. למדנו את מה שהיינו צריכים מהמשחקים הקודמים, אנחנו דרוכים למחר".

קינן אוואנס הוסיף: "זה המשחק הכי גדול, אנחנו רוצים לגמור את העבודה לעיני האוהדים שלנו, ללמוד מהדברים שבהם התקשינו בשני המשחקים הקודמים, לשחק ביחד ולסיים את הסדרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully