וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאנג ייעדר לתקופה ממושכת, פרנקו ממשיך להאשים את השופטים

עודכן לאחרונה: 16.5.2022 / 21:21

הפועל תל אביב לא תוכל לרשום זר להמשך הסדרה אחרי שהקלע אובחן עם קרע בקרסול. זלמנסון אחרי הירידה ל-2:0 ברבע הגמר: "יכולים להפוך, זה לא תלוי במכבי תל אביב". המאמן צייץ מחדש מסר של עיתונאי: "השופטים נאמנים למכבי". האדומים נקנסו ב-8,000 שקל

תיקתקנו - סיכום אירועי היום בספורט, ה-15 במאי/ספורט1

עונת 2021/22 של הפועל תל אביב קרובה מאוד לסיומה. האדומים הפסידו אמש (ראשון) 93:86 למכבי תל אביב והם בפיגור 2:0 בסדרת רבע גמר הפלייאוף, כשהפסד ביום רביעי במשחק השלישי בסדרה ביד אליהו, ישלח אותם הביתה מוקדם מהצפוי.

הפועל קיוותה שבעזרת האווירה בדרייב אין הם יוכלו לחזור ל-1:1 בסדרה, ואחרי שעשן האבוקות שהדליקו האוהדים האדומים התפזר, גם הציפייה המוקדמת שלהם נעלמה. מכבי שלטה במחצית הראשונה, ירדה ביתרון 14, ואף הגדילה אותו במחצית השנייה לפני שקאמבק שהוביל ג'ייקובן בראון, שקלע 17 מ-26 הנקודות שלו ברבע השלישי, החזיר אותם לעניינים. האדומים הצליחו לצמצם מספר פעמים ל-4 נקודות עם כדור אצלם ביד, אך לא יותר מכך. מלבד בראון בלט עידן זלמנסון עם 16 נקודות כשגם בר טימור רושם משחק טוב עם 15 נקודות.

שחקן הפועל תל אביב ג'יימס יאנג. קובי אליהו
ההערכות הן שהוא לא ישחק במשחק השלישי ביד אליהו. יאנג/קובי אליהו

במהלך הרבע השני ספג ג'יימס יאנג מכה שהשביתה אותו למספר דקות, ולאחר מכן הוא שב לפרקט רק כדי לרדת ממנו ברבע השלישי כשהוא כואב מאוד. האמריקאי אובחן עם קרע בקרסול, ייעדר לתקופה ממושכת ולא ישחק במשחק השלישי בסדרה ביד אליהו. כידוע ,האדומים לא יוכלו לרשום שחקן זר במקומו להמשך הסדרה.

בסיום המשחק כעסו אנשי הפועל על השופטים, שלטענתם קיפחו אותם בהרבה מאוד הזדמנויות במשחק. "קשה שאנחנו לא מקבלים מספיק קרדיט מהשיפוט. גיל עשה עבודה על סקוטי שלא רואים בכל יום, אבל בסוף עזרו לו עם שריקות. לא רוצה לדבר על השופטים הם שופטים מצוינים, אם ישרקו לנו בצורה אחרת נוכל לשחק בצורה יותר אגרסיבית", אמר עידן זלמנסון על הנושא.

דני פרנקו, שכבר אתמול אחרי ההפסד התלונן על השיפוט (כמו גם אחרי ההפסד במשחק הראשון בסדרה), צייץ מחדש בטוויטר ציוץ שתוקף בחריפות את השופטים. "אי אפשר שלא להתפעל מעוצמת הנאמנות של השופטים למכבי", כתב העיתונאי יואב לימור, שהינו אוהד הפועל תל אביב, וכאמור פרנקו צייץ מחדש את דבריו.

עוד בוואלה! ספורט

אבן: "ברביעי משחק חדש, 0:0". פרנקו: "שוב הרגיש שהשיפוט קיפח"

לכתבה המלאה
דני פרקו מצייץ מחדש ציוץ נגד מכבי תל אביב. מתוך טוויטר, צילום מסך
דני פרקו מצייץ מחדש ציוץ נגד מכבי תל אביב/צילום מסך, מתוך טוויטר
שופט הכדורסל ספי שמש עם מאמן הפועל תל אביב דני פרנקו. קובי אליהו
אנשי הפועל כעסו על השיפוט. פרנקו מגיב להחלטה של ספי שמש/קובי אליהו

בהפועל התאכזבו מהיכולת של הקבוצה במשך כמעט שלושה רבעים ואחד מאנשי הקבוצה אמר: "נגד אף קבוצה בפלייאוף, בטח שלא נגד מכבי, אי אפשר לשחק רק 15-20 דקות". זלמנסון עצמו התייחס למשחק ואמר: "הסיפור היום היה בהגנה, שם נפלנו. הם עשו כמה ריצות, הראינו אופי וחזרנו, כדי לנצח את מכבי צריכים להיות יותר חד".

למרות המצב הקשה,הסנטר נשאר אופטימי: "אנחנו יכולים עוד לנצח את הסדרה, זה תלוי רק בנו עם כל הכבוד למכבי, זה לא תלוי בהם. אנחנו צריכים להיות מפוקסים, ולא ליפול בדברים הקטנים, אנחנו צריכים ניצחון אחד, להחזיר לעצמנו את הביטחון ולהוריד להם את הביטחון. מאמין שנעשה את זה ביום רביעי".

אבוקות ביציע אוהדי הפועל תל אביב. קובי אליהו
רימוני העשן גררו קנס. אוהדי הפועל תל אביב/קובי אליהו

האזינו: אור שקדי על אירועי הדרבי

בעקבות אירועי המשחק הראשון בסדרה, אז שתי אוהדות של מכבי תל אביב נפצעו מהשלכת מקלות ששימשו להנפת דגלים מיציעי הפועל תל אביב, המשטרה הודיעה כי לא תאפשר לאוהדים האדומים להכניס כלי עידוד למשחקים שנותרו להם העונה.

בנוסף, התובע המשמעתי של איגוד הכדורסל, עו"ד איתמר ליפנר, החליט להפעיל על הקבוצה קנס בגובה 8,000 שקל שעמד כנגדה, בשל התפרעות האוהדים שהדליקו רימוני עשן בפתיחת המשחק ובהמשך אף השליכו חפצים מן היציע. התובע הוסיף גם קנס חדש על תנאי, שיופעל אם הקהל האדום יבצע עבירה דומה בשנה הקרובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully