וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמורת כ-400 אלף דולר לשנתיים: ג'ייקובן בראון ימשיך בהפועל תל אביב

עודכן לאחרונה: 17.5.2022 / 8:33

המגעים הבשילו לסיכום. האמריקאי ישלים שלוש שנים במדי האדומים ויהיה אחד המשתכרים המובילים בליגה מחוץ למכבי תל אביב

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 16.5/ספורט1

גארד הפועל תל אביב ג'ייקובן בראון סיכם אמש (שני) על הארכת חוזהו במועדון בשנתיים עד לתום עונת 2023/24. בראון ניהל בשבועות האחרונים מגעים עם האדומים על תנאי החוזה ולבסוף סוכם על הסכם לשנתיים ללא אפשרויות יציאה, בסכום שמוערך בכ-400 אלף דולר במצטבר.

בראון (32, 1.88) הוא בוגר אוניברסיטת טקסס משנת 2012. אחרי קריירה שכללה את רתימנו, א.א.ק אתונה ודראמוס מיוון, אסטנה מקזחסטן, טלקום אנקרה וקרשיאקה מטורקיה, הוא הגיע לישראל להפועל גלבוע/גליל בקיץ 2017. בראון מיד הפך לאחד מכוכבי הליגה ואחרי עונה מוצלחת חתם בהפועל ירושלים בה שיחק כמעט שלוש שנים ואף שימש כקפטן, אך סבל מפציעות רבות שמנעו ממנו לשחק במרבית העונה האחרונה שלו בבירה. בקיץ חתם בהפועל תל אביב, סבל העונה מפציעה אחת משמעותית בברך, רשם בעונה הסדירה 13.9 נקודות ו-5.6 אסיסטים למשחק ובפלייאוף עומד עד עכשיו על 18.5 נקודות ו-8.5 אסיסטים.

שחקן הפועל תל אביב ג'ייקובן בראון. דני מרון
הכוכב ממשיך. בראון/דני מרון

מלבד בראון מחזיקים בחוזה לעונה הבאה בהפועל תל אביב גם הקפטן בר טימור, רז אדם, גיל בני, לוטן אמסלם ועידן זלמנסון. האדומים מנסים להאריך את חוזיהם של ג'יימס יאנג וג'יי פי טוקוטו גם כן. המאמן דני פרנקו ימשיך לאמן את הקבוצה גם בשנתיים הבאות.

האדומים ינסו לחזור מחר (20:30) לחיים בסדרת רבע הגמר נגד מכבי תל אביב כשהם בפיגור 2:0 והמשחק השלישי ייערך ביד אליהו. הפועל תופיע למשחק ללא ג'יימס יאנג שגמר את העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully