וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גודסוויי דוניו עשוי לחזור לליגה הדנית: "לא מרוצה במכבי חיפה"

כשנתיים אחרי שעזב את נורשילנד והצטרף לירוקים, פורסם באתר "ekstrabladet" שהוא שוקל לשוב למדינה בשל העובדה שהפך לשחקן ספסל בכרמל

תקציר ניצחונה של מכבי תל אביב 1:3 על מכבי חיפה, שהבטיחה מעשית את האליפות/ספורט1

גודסוויי דוניו לא צפוי להמשיך במכבי חיפה בעונה הבאה ומתוכנן לעזוב אותה אחרי שנתיים שבהן זכה בשתי אליפויות, אבל בדנמרק מדווחים הבוקר (ראשון) שלא רק מעבר לקבוצה אחרת לישראל על הפרק, אלא גם חזרה לדנמרק.

על פי הפרסום ב"ekstrabladet", דוניו לא מרוצה במכבי חיפה לאור העובדה שהוא נותר מחוץ להרכב על בסיס כמעט קבוע. במאזנו של החלוץ הגנאי 14 שערים ו-5 בישולים ב-71 הופעות בכל המסגרות ולירוקים אמנם יש אופציה להאריך את חוזהו, איך היא לא תמומש.

שחקן מכבי חיפה גודסוויי דוניו. מאור אלקסלסי
ישוב לדנמרק? דוניו/מאור אלקסלסי

תחילה פורסם בגאנה שדוניו עשוי להישאר בישראל בקבוצה אחרת, אבל כעת נכתב בדנמרק שהוא עשוי לחזור למדינה אחרי ההצלחה שרשם בנורשילנד, ממנה הגיע למכבי חיפה. עוד נכתב בדנמרק כי דוניו בן ה-27 חווה את השנים הטובות ביותר בקריירה שלו במדי נורשילנד ועל כן ישמח לשוב לשחק בליגה הדנית, גם אם תהיה זו קבוצה אחרת שתחפוץ בשירותיו ולא האקסית.

כידוע, דוניו הגיע לנורשילנד ב-2016 מקבוצת הנוער של מנצ'סטר סיטי ובין לבין גם עבר לדינמו דרזדן מהבונדסליגה השנייה בגרמניה. בדנמרק הוא שותף ב-84 משחקים ובהם כבש 28 שערים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully