וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מימר, סילבס ושי ברדה המועמדים המובילים לאימון מכבי פתח תקוה

המלאבסים רוצים למנות לעונה הבאה מאמן בכיר שעבד בליגת העל, לחיזוק הסגל עלו שמותיהם של ביטון ומזרחי. בנדה מעוניין להמשיך עם הקבוצה בליגה הלאומית

מכבי פתח תקוה - הפועל חדרה 3:4/ספורט1

מכבי פתח תקוה ירדה כבר בשבוע שעבר לליגה הלאומית, אבל אתמול (שבת) גברה 3:4 על הפועל חדרה במחזור סיום העונה והיה זה ניצחון חשוב מאוד עבור המלאבסים. מעבר לכך שהיה זה ניצחונה הראשון בפלייאוף התחתון, העובדה שמכבי פתח תקוה סיימה במקום ה-13 ולא ה-14 והאחרון גורמת לכך שבמועדון יעקבו אחרי מצבן הכלכלי של בית"ר ירושלים ושתי העולות החדשות, בני ריינה וסקציה נס ציונה, וימתינו לראות האם בקרת התקציבים תאשר את רישום שלושת המועדונים, או שמא אולי תוריד לפחות את אחד מהם לליגת המשנה וכך תיסלל דרכה של מכבי פתח תקוה להישאר בליגת העל.

עם זאת, מאחורי הקלעים כבר החלו בפתח תקוה בהכנות לקראת העונה הבאה, כאשר הנחת העבודה הראשונית היא שהקבוצה תשחק בליגה הלאומית וההכנה בהתאם הן מבחינת התקציב והן מבחינת בניית סגל השחקנים.

יניב מזרחי שחקן מכבי נתניה. ברני ארדוב
ישוב בעונה הבאה ללאומית? יניב מזרחי/ברני ארדוב

המשימה הראשונה תהיה להחתים מאמן חדש, כאשר בשלב זה התקבלה החלטה להחתים מאמן בכיר שהעונה עמד על הקווים בליגת העל. חיים סילבס, שרון מימר ושי ברדה הוזכרו כמועמדים המובילים לתפקיד.

מבחינת סגל השחקנים מסתמן שירדן כהן, אור בלוריאן, מוחמד הינדי ותומר לוי יישארו עונה נוספת ולצידם גם איתן אזולאי, ארד בר ודן כדורי שחוזר מהשאלה. השם הכי מעניין בסגל הוא לאמק בנדה, כאשר בסביבתו אישרו לראשי פתח תקוה שהשחקן מוכן להישאר גם בליגה השנייה. בכל מקרה במועדון כבר נקבו בתג מחיר שינוע בין 1.5 מיליון ל-2 מיליון יורו ואם תגיע הצעה כזאת מקבוצה בארץ או בחו"ל, החלוץ יימכר.

כחלק מבניית הסגל לעונה הבאה מחפשים בפתח תקוה חלוץ ישראלי, ושמותיהם של דודו ביטון מנס ציונה ויניב מזרחי ממכבי נתניה הוזכרו כאופציות אפשריות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully