וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרסטאיץ': "אני והצוות זכינו ליותר כבוד אחרי התוצאה מול מכבי חיפה"

עודכן לאחרונה: 15.5.2022 / 21:04

מאמן מכבי תל אביב מתכונן לקרב על המקום השני מול הפועל באר שבע (שני, 20:30): "היינו ראויים לנצח אותם במשחקים הקודמים עם הגישה שלנו". ברדה: "זמן לשחקנים להוכיח שהם ראויים לשחק בגמר הגביע". ספורי יסופסל?

מחזור 35הסתיים16/05/2022
מכבי תל אביב
  • אלמוג (45)
1:1
  • (75) ויטור
הפועל באר שבע
תקציר: הפועל באר שבע - מכבי תל אביב 0:1/ספורט1

מכבי תל אביב

הצהובים יוכלו לטפס למקום השני על חשבון הפועל באר שבע אם ינצחו ו"ינקמו" על ההפסדים הקודמים בפלייאוף ובחצי גמר הגביע תוך פחות משבוע.

המאמן מלאדן קרסטאיץ' אמר לקראת המשחק: "הפסדנו בשני המשחקים הקודמים נגד באר שבע אבל גם הראינו במשחקים קודמים שיש לנו איכות ואנחנו יכולים להציג משחק טוב. עכשיו זה הזמן לנצח את באר שבע. היינו ראויים לכך במשחקים קודמים עם הגישה שלנו".

"זו עובדה שהחמצנו הזדמנויות במשחקים מול 'קבוצות קטנות'. אנחנו מרוצים מהתוצאה נגד מכבי חיפה, היינו צריכים את זה לתחושת הביטחון וכדי ולהוכיח שיש לנו איכות. כמובן שגם אני וצוות האימון זכינו ליותר כבוד".

"עבורי זה לא משנה אם משחקים עם חלוץ אחד או שניים, אנחנו מתקדמים ממשחק למשחק. חלק מהשחקנים הראו במהלך האימונים שהם בכושר טוב ואנחנו יכולים לסמוך עליהם. שחקנים כמו ברנדלי קובאס, אבי ריקן, אילון אלמוג. השיטה לא ממש רלוונטית".

הרכב משוער: דניאל פרץ, אנדרה ז'ראלדש, עידן נחמיאס, אנריק סבוריט, מתן בלטקסה, דן גלזר, אייל גולסה, גבי קניקובסקי, ברנדלי קובאס, אילון אלמוג, ג'ורג'ה יובאנוביץ'.

מלאדן קרסטאיץ' מאמן מכבי תל אביב. מאור אלקסלסי
מכבי תל אביב נפלה מול 'קבוצות קטנות'. קרסטאיץ'/מאור אלקסלסי

הפועל באר שבע

הפועל באר שבע תתארח מחר באצטדיון בלומפילד אצל מכבי תל אביב (שני, 20:30) בידיעה שהפסד יוריד אותה למקום השלישי, חמישה ימים לפני מחזור סיום העונה. האדומים היו כמעט לכל אורך העונה במקום השני, אך ניצחון אחד בלבד בארבעת המחזורים האחרונים החזיר לתמונה את מכבי תל אביב, שמפגרת בנקודה אחר הקבוצה וכמובן שתעקוף אותה אם תנצח מחר.

לסגל של אליניב ברדה ישובו איאד אבו עביד, חאתם אלחמיד, הלדר לופס ושגיב יחזקאל שלא נכללו בסגל בהפסד להפועל תל אביב עקב צבירת כרטיסים צהובים, אולם מריאנו באריירו ייעדר בעקבות הכרטיס האדום שספג ביום שלישי בבלומפילד. מנגד, שלושה שחקנים יצטרכו להיזהר מספיגת כרטיס צהוב, אחרת ייעדרו מגמר הגביע בשבוע הבא נגד מכבי חיפה - רמזי ספורי, עמרי גלזר ודוד קלטינס, שלפחות אחד מהם צפוי לשבת על הספסל על אף חשיבות המשחק והרצון לא לאבד את המקום השני. ברדה עשוי לפתוח בקישור האחורי עם תומר יוספי ואנדרה מרטינס ושוקל לעלות עם שלושה בלמים

"יש לנו קרב ישיר על המקום השני שהוא מאוד חשוב לנו", אמר ברדה, "ואני לא חושב שיש קשר למשחקים שהיו בעבר נגד מכבי תל אביב. אנחנו פוגשים קבוצה טובה, שמשחקת בבית ומגיעה אחרי ניצחון מרשים, אבל גם אם מאבק האליפות הסתיים יש לנו מטרות. אנחנו צריכים להגיע לגמר גביע המדינה במומנטום טוב וכל שחקן צריך להראות שהוא ראוי לשחק בגמר, זו הזדמנות עבור כל אחד ואחד מהם לגרום לי להרכיב אותו בגמר. אנחנו לא רוצים לוותר על המקום השני בשום פנים ואופן".

על כך שספורי, גלזר וקלטינס בסכנת הרחקה מהגמר: "תמיד אעלה בהרכב הכי חזק שעומד לרשותי, אבל כמובן שנתחשב בפציעות ובשיקולים כאלה ואחרים. מבחינתי הכי חשוב זה לנצח במשחק הקרוב. נעשה חושבים אחרי האימון המסכם".

לצדו של ברדה ישב אבו עביד שהוסיף: "הפועל תל אביב הבקיעה בהזדמנות הראשונה שלה וזה שיבש את המשחק. גם בעשרה שחקנים שלטנו והגענו למצבים, אבל היה חסר לנו הגרוש לליגה כדי לנצח וזה כואב, אבל מחר מצפה לנו משחק קשה מאוד וחשוב. זה הציק לי שלא שיחקתי נגד הפועל תל אביב וכאב לי מאוד, זה נכון שהכרטיסים הרבים שאנחנו צוברים זו בעיה, אבל יש לנו סגל רחב ולכל שחקן יש מחליף ראוי בעמדה שלו. המשחקים האלו כבר מהווים הכנה לגמר, וזה שונה אם נגיע אליו אחרי שני ניצחונות או חלילה אחרי שיהיה לנו פנצ'ר בדרך".

אבו עביד גם התייחס לאזרחות שקיבל מיגל ויטור: "הוא דמות מודל ולחיקוי, אחד האנשים שעזרו לי להתאקלם ואין ראוי ממנו להיות אזרח המדינה וחלק מהנבחרת. הוא חד משמעית הבלם הכי טוב ששיחקתי איתו, אני לומד ממנו בכל אימון ובכל משחק וכיף לי לשחק איתו".

הרכב משוער: עומרי גלזר, אור דדיה, איאד אבו עביד, מיגל ויטור, איתן טיבי, הלדר לופס, תומר יוספי, אנדרה מרטינס, דור מיכה, דנילו אספרייה, שגיב יחזקאל.

עוד בוואלה!

"שני אנשים חסרו לי ברגע הבשורה"

לכתבה המלאה
אליניב ברדה מאמן הפועל באר שבע. אודי ציטיאט
לשחקניו יש הזדמנות נגד מכבי תל אביב להוכיח לו שהם ראויים לשחק בגמר/אודי ציטיאט

טריוויה

* 123 משחקי ליגה היו בין הקבוצות, כשמכבי תל אביב מובילה 29:58 בניצחונות ועוד 36 משחקים לא הוכרעו.

* הפועל באר שבע לא ניצחה את מכבי תל אביב בחוץ בשבעת הניסיונות האחרונים, מאז שחנן ממן קבע 0:1 בנתניה באפריל 2018. הניצחון האחרון בבלומפילד במסגרת הליגה היה בדצמבר 2015, אז המאמן הנוכחי אליניב ברדה ועוזרו מאור מליקסון כבשו ב-1:2 מול שער מצמק של אלי דסה.

* מכבי תל אביב לא הפסידה ב-13 משחקי הבית האחרונים שלה: שבעה ניצחונות ושש תוצאות תיקו.

* הפועל באר שבע השיגה רק ניצחון אחד בשבעת משחקי החוץ האחרונים שלה בליגה.

הרכבי הקבוצות

שופט: גל לייבוביץ'
אצטדיון: בלומפילד
קהל: 14762

במחזור האחרון בפלייאוף העליון (שבת, 20:30):

הפועל תל אביב - מכבי תל אביב
הפועל באר שבע - בני סכנין
מכבי חיפה - מכבי נתניה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully