וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוסה רודריגס נחת בארץ, צפוי להיות בסגל של מכבי חיפה לסכנין

14.5.2022 / 15:07

הספרדי חזר מביקור בזק במולדתו. המכירה לאוהדי חיפה תחל רק בראשון, אחרי שבסכנין יחליטו כמה כרטיסים להעביר לאלופה. ינון אליהו וקני סייף מועמדים להגיע בעונה הבאה

עומר אצילי בריאיון אחרי הבטחת האליפות של מכבי חיפה/ספורט1

חוסה רודריגס, שחקנה הספרדי של מכבי חיפה, נחת בארץ ויחזור לאימוני הקבוצה. כזכור, הקשר טס כמה שעות לאחר המשחק מול מכבי תל אביב למולדתו כדי לטפל בנושא אישי, וכעת שב ארצה והוא צפוי להיות בסגל למשחק מול בני סכנין ביום שני (20:30, ספורט4).

אוהדי מכבי חיפה בטרנר. לירון מולדובן
כמה יוכלו להגיע לנתניה? אוהדי מכבי חיפה/לירון מולדובן

בינתיים בחיפה מחכים למוצא פיהם של אנשי סכנין בנוגע לכמות הכרטיסים שתועבר לטובת הקהל הירוק. בסכנין הבהירו שרק ביום ראשון יעבירו את הכמות ולכן המכירה לטובת אוהדי מכבי חיפה תימשך יום אחד בלבד. בסכנין רוצים לחכות ולראות כמה אוהדים שלהם יגיעו למשחק, כשהמטרה היא להביא כמה שיותר קהל מקומי. בסכנין לא יודעים לאיזו כמות לצפות, בשל הודעה של האולטראס לפיה יחרימו את המשחק בשל העובדה שההנהלה הקדימה את עונש הרדיוס במשחק מכריע על המקום הרביעי. בחיפה צופים בכל מקרה שכ-8000 אוהדים ילוו את הקבוצה למה שאמור להיות משחק ההכתרה הרשמי.

בצד המקצועי, המאמן ברק בכר צפוי לתת מנוחה לכמה שחקני מפתח, בראשם בוגדן פלאניץ' ועלי מוחמד שצהוב במשחק מול סכנין יגרום להם להחמיץ את גמר הגביע מול הפועל באר שבע. מי שבכל מקרה לא יוכלו לשחק בשני הם דולב חזיזה ודין דוד המוצהבים.

עוד בוואלה!

אוהדי מכבי חיפה מוחים, העירייה הבהירה: הכניסה לחגיגות האליפות בחינם

לכתבה המלאה
קני סייף, קשר מ.ס. אשדוד. מאור אלקסלסי
שיחות עוד מינואר. קני סייף/מאור אלקסלסי

בקבוצה ממשיכים במקביל לעסוק גם בניסיונות החיזוק לקראת העונה הבאה, כשהמטרה היא לצרף שני מגנים, בלם, שחקן קישור ולפחות שחקן התקפה אחד. בחיפה העלו את שמותיהם של ינון אליהו ממכבי פתח תקוה וקני סייף ממ.ס. אשדוד, איתו מתנהלות שיחות עוד מחודש ינואר. הירוקים עשויים לפתוח במשא ומתן עמם, ובכל מקרה רוצים גם זרים בעמדות המגנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully