וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארבעה שחקנים בסכנת צהובים לגמר: בכר מתכנן רוטציה נגד סכנין

מכבי חיפה תקווה שפלאניץ', מוחמד, לוי וגרשון יימנעו בשני (20:30, ספורט4) מצהוב שירחיקם מהגביע. ארד בספק, האוהדים הזהירו לגבי החגיגות

שחקן מכבי חיפה עומר אצילי, שון גולדברג בחגיגות האליפות עם אוהדי מכבי חיפה/לפי סעיף 27/א' לחוק זכויות היוצרים

ארבעה שחקנים של מכבי חיפה בסכנת הרחקה מגמר גביע המדינה נגד הפועל באר שבע. מדובר בבוגדן פלאניץ', עלי מוחמד, מאור לוי ורמי גרשון, שלא יוכלו לקחת חלק במשחק ב-24 במאי באצטדיון טדי אם יספגו כרטיס במפגש עם בני סכנין במסגרת המחזור ה-35 בפלייאוף העליון בשני (20:30, ספורט4).

נראה שהמאמן ברק בכר ייתן מנוחה לפחות לחלקים, כאשר ממילא פלאניץ' ומוחמד סובלים מעומס וייתכן שעדיף להשאירם מחוץ לסגל כדי שלא לקחת סיכונים לקראת גמר הגביע, לאור העובדה שהירוקים כבר הבטיחו את האליפות באופן מעשי.

בוגדן פלאניץ' שחקן מכבי חיפה מאוכזב. לירון מולדובן
עשוי לנוח, עם ובלי קשר לצהובים. פלאניץ'/לירון מולדובן

שחקן נוסף שעשוי להחמיץ את המשחק נגד סכנין הוא עופרי ארד, שממתין לתוצאות הצילום שעבר אחרי שנפצע במשחק מול הפועל באר שבע. בכר צפוי לתת קרדיט נרחב יותר לשחקנים ששיחקו פחות לאחרונה, ביניהם גרשון, לוי, מאוויס צ'יבוטה ובן שהר.

במקביל, בחיפה עסוקים גם בנושא חגיגות הזכייה באליפות. ארגון האוהדים של הירוקים הוציא הודעה לפיה הוא מתנגד לקיום החגיגות בתוך האצטדיון הביתי, שכן במקרה כזה יחולו הגבלות על האירוע. בארגון הבהירו כי הם מצפים מהעירייה והמועדון שלא לחזור על הפארסה מהעונה שעברה, ושייערכו חגיגות ראויות, כשאם הדבר לא יקרה האוהדים יקיימו חגיגות באופן עצמאי.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully