וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנחם: "מול מכבי ת"א ההכנה הטקטית והמנטלית יכולה להתמסמס מהר"

מגן מכבי חיפה ל-103FM אחרי שהבטיחו מעשית את האליפות למרות ההפסד לצהובים: "אחרי כל היריבות, אלה שחקנים שאיתך בנבחרת. לא רוצה לייצג את ישראל אחרי עבירה מכוערת"

תקציר ניצחונה של מכבי תל אביב 1:3 על מכבי חיפה, שהבטיחה מעשית את האליפות/ספורט1

מכבי חיפה ספגה אמש (שלישי) הפסד 3:1 ביתי מול מכבי תל אביב, אך גם זה לא מנע ממנה להיות מוכתרת באופן מעשי לאלופת המדינה בפעם השנייה ברציפות. אחרי הזכייה בתואר, מגן הירוקים סאן מנחם התראיין הערב ל-103FM וגם התייחס לצורה החמוצה - מתוקה בה הובטחה הזכייה.

"כולנו ראינו מה קרה אתמול. לא ככה רצינו לחגוג, זה בטוח, אבל כמו שאומרים - אנחנו סופרים תארים ולא הפסד כזה או אחר. הזמן יעבור ובעזרת השם יהיה לנו גם גביע, אני מאמין שבניצחון הבא הכל ישתחרר ואז נרגיש אחרת. השנה שיחקנו משהו כמו 24 משחקים יותר מבשנה שעברה, זה משמעותי. בסוף אנחנו לא השחקנים של אירופה שרגילים לקצב הזה, כמובן שאנחנו עושים את הכול כדי להגיע לכל משחק משוחררים. כבר שנה אנחנו משחקים כדורגל עם שבוע אחד של חופש באמצע. בגלל זה הסגל שלנו הוא כזה רחב ובגלל זה אני מאמין שלשנה הבאה נפיק לקחים מהשנה הזו ונעשה דברים אחרת".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
מגן מכבי חיפה סאן מנחם. מאור אלקסלסי
מכבי חיפה תפיק לקחים מהעונה הזו. מנחם/מאור אלקסלסי

"הגורם המנטלי הוא משמעותי מאוד", המשיך מגן נבחרת ישראל, "אנחנו מביאים את עצמנו במשך שנה שלמה לעוד אימון ועוד משחק. הרי בסופו של דבר אנחנו בני אדם שזקוקים לשקט שלנו, לבית שלנו, לאישה שלנו ולמשפחה שלנו".

"היריבות עם מכבי תל אביב? היא לא סוד, היא התחילה כבר שנים אחורה, כשמשחקים מולם - כל העבודה הטקטית והמנטלית יכולה להתמסמס אחרי 15 שניות. ככה קרה בשנים האחרונות, אבל לאט לאט אנו מורידים עוד שכבה ועוד שכבה. בסופו של דבר, אחרי כל היריבות והמלחמה בין הקהלים, מדובר בשחקנים שמחר אתה משחק איתם בנבחרת וישן איתם. כשמייצגים את ישראל עושים זאת יד ביד - אתה לא רוצה שזה יקרה אחרי עבירה מכוערת. אין לזה מקום".

סאן מנחם, שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
העיניים לעבר גמר הגביע. מנחם/ברני ארדוב

על התחושות לקראת גמר הגביע נגד הפועל באר שבע אמר השחקן: "אני מאמין בשחקנים שיש לנו בקבוצה וחושב שנגיע למשחקים של הישורת האחרונה במודעות למצב. אנחנו מתרכזים בעצמנו ורוצים להגיע עם כל האנרגיות ובתחושה המלאה שאנחנו יכולים לעשות משהו שלא היה בהיסטוריה - ארבעה תארים זה דבר שלא היה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully