וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי מכבי חיפה מוחים, העירייה הבהירה: הכניסה לחגיגות האליפות בחינם

עודכן לאחרונה: 13.5.2022 / 20:47

האולטראס מאיימים להיעדר מהחגיגות הרשמיות על רקע הדרישות של העירייה. עופר פביאן ימונה למנהל המקצועי של מחלקת הנוער

תקציר ניצחונה של מכבי תל אביב 1:3 על מכבי חיפה, שהבטיחה מעשית את האליפות/ספורט1

ארגון אוהדי מכבי חיפה בביקורת חריפה על עיריית חיפה, על רקע הקושי להפיק את חגיגות האליפות הרשמיות. האירוע מתוכנן להתקיים ביום רביעי הקרוב, אבל חברי האולטראס טוענים שההתארגנות המאוחרת ורשימת הדרישות מהאוהדים, "הופכים את האירוע לאבסורד". בין היתר, העירייה דורשת לקיים את האירוע באצטדיון הביתי של הקבוצה, מה שיגביל את כמות המשתתפים ל-30 אלף. בעירייה הבהירו היום שהפרסומים לפיהם הכניסה לחגיגות יהיו בתשלום אינם נכונים.

"כבר שנה שנייה שדבר כל כך טריוויאלי ומובן מאליו הופך לסאגה מיותרת שהייתה יכולה להיחסך בקלות", נכתב בהודעה מטעם האולטראס.

"אין תשובה הגיונית לכך שגופים כל כך גדולים מחכים לרגע האחרון כדי לתכנן ולהפיק אירוע, גם אם תכנון תיאורטי בלבד, אירוע שהיה צפוי שיתרחש כבר לפני מספר שבועות, ובייחוד אחרי הביזיון של עונה קודמת. ארגוני האוהדים פנו לעיריית חיפה לפני יותר מחודש, במטרה לא להגיע לסיטואציה שבה אנו נמצאים.

"בשום שלב של השיח מולם לא עלתה האפשרות לחגיגות באבי רן, עם איסור אלכוהול ועישון, עם מקומות מסומנים ואכיפה מסיבית של פקחים ושוטרים. בחיפה כנראה מנסים להמציא את הגלגל מחדש ולהחליט שחגיגות אליפות צריכות להיות שמחות, אבל עד גבול מסוים. רק בזהירות על הכיסאות כשאתם קופצים. ואם זה לא מספיק, פורסמו היום בתקשורת חלק מהפרטים לחגיגות המתוכננות.

"תינתן עדיפות לבעלי המנויים וחברי המועדון של הקבוצה". פרשנות שלנו להודעה הזו שפורסמה בתקשורת היא "כניסה לבעלי מנויים בלבד פלוס 2000 כרטיסים למכירה". לשלם כסף כדי להיות נוכח בחגיגות אליפות. רמת הניתוק מקהל אוהדי מכבי חיפה חוצה גבולות. אם הורגלנו לתנאי סף מחמירים כשמדובר בכרטיס כניסה למשחק, אז תנאים אלו גולשים גם לאירוע האליפות. אבסורד.

"ההתנהלות הכוללת היא יריקה בפרצוף של הקהל הגדול והנאמן במדינה, קהל שנותן ומשלם כל כך הרבה, ומקבל כל כך מעט.

בהמשך להודעתנו הקודמת, וככל שהתכנון הנוכחי יישאר על כנו, אנו מודיעים על חגיגות אליפות עצמאיות, בלי אפליות, הגבלות, איסורים ודוחות. פשוט חגיגות, כי אנחנו אלופים ומגיע לנו לחגוג, לכולנו".

לוואלה! ספורט נודע שהמועדון בכל מקרה לא יאפשר גבייה של תשלום עבור הכניסה לחגיגות, אלא רק מתן קדימות לבעלי מנויים. בכל מקרה, הפקת האירוע נמצא באחריות מלאה של העירייה, ולקבוצה אין השפעה בעניין.

אוהדי מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
"יריקה בפרצוף של הקהל הטוב במדינה". אוהדי מכבי חיפה/מאור אלקסלסי

עופר פביאן ימונה לתפקיד המנהל המקצועי של מחלקת הנוער במקומו של איציק עובדיה, שעובר כידוע לתפקיד מנכ"ל המועדון. הוא נבחר על ידי עובדיה ועל ידי המנהל הספורטיבי של המועדון גל אלברמן. בחיפה עסקו לאחרונה בנושא ועל הפרק היו כמה מועמדים ביניהם פביאן וכן גדי ברומר וכמו כן שני מאמנים זרים כשבתחילה העדיפות של אלברמן לכל הפחות הייתה מנהל זר. בסופו של דבר הוחלט למנות את פביאן לאחר הסכמה רחבה במועדון לגבי המנהל המקצועי החדש.

פביאן בן ה-60, שימש בעבר כשוערה של מכבי פתח תקווה ושיחק במדיה לאורך רוב שנות ה-80. בהמשך אף שיחק בבני יהודה וסיים את הקריירה בהפועל דליית אל כרמל והפועל פתח תקוה.
את קריירת האימון שלו החל פביאן בשנת 2001, שם שימש כעוזר במשך שש שנים ומאוחר יותר כמאמן ראשי של הקבוצה מהמלאבס. בהמשך אימן פביאן בהפועל ניר רמת השרון, הפועל מרמורק ומכבי קביליו יפו.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
עופר פביאן, אנדי הרצוג במשחק של עירוני קרית שמונה. סוכנות ג'יני
אימן בעשור האחרון במספר מחלקות בנבחרת ישראל. פביאן עם אנדי הרצוג/סוכנות ג'יני

זה למעלה מעשור שפביאן מאמן את נבחרות ישראל השונות, החל משלוש שנים כעוזר מאמן נבחרת ישראל הצעירה ושבע שנים בנבחרות הנוער והילדים של ישראל.

איציק עובדיה: "אנו שמחים לצרף למועדון את עופר פביאן בתפקיד המנהל המקצועי של מחלקת הנוער. עופר עתיר ניסיון בקידום ופיתוח שחקנים צעירים, ליווה לאורך שנים שחקנים מוכשרים במסגרת נבחרות ישראל הצעירות. מדובר באישיות ערכית ומקצועית ואנו מאחלים לו בהצלחה רבה בתפקיד החדש".

פביאן: "אני גאה ושמח להצטרף למועדון כדורגל מכבי חיפה, זו מחמאה מאוד גדולה בשבילי. מבקש להודות למר יענקל'ה שחר ולמועדון מכבי חיפה על הזכות וההזדמנות הגדולה להצטרף למועדון הירוק. אני שמח לקבל על עצמי את התפקיד לצד האחריות הגדולה ומודע לאתגר המקצועי שמחכה לי. מטרת העל תהיה לעסוק בפיתוח שחקנים וקידומם וזה יהיה לצד הענקת ערכים תרבותיים וספורטיביים, במקביל לשאיפה למצוינות".

אלברמן : "אני שמח על הצטרפותו של עופר אלינו. מחלקת הנוער מקבלת איש עתיר ניסיון וידע בפיתוח שחקנים צעירים, שאת פירות עמלו, ללא ספק נראה בשנים הקרובות

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully