וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"קליי של משחק 6" סידר לווריירס גמר מערב: "הרגשה שקשה להסביר"

גרין הודה אחרי הניצחון בסדרה על ממפיס: "נעדרנו שנתיים מהפלייאוף בעיקר בגלל שתומפסון נעדר". שבחים הדדיים בין מוראנט לקרי: "הגריזליס כאן לטווח הארוך"

ג'ה מוראנט צולע אחרי הפציעה במשחק 3 נגד גולדן סטייט/מתוך טוויטר

אחרי שנעדרה בשנתיים האחרונות מהפלייאוף, גולדן סטייט ווריירס שבה הלילה (בין שישי לשבת) לגמר המערב כשהשלימה 2:4 בסדרה על ממפיס גריזליס עם 96:110. סטף קרי אמנם הוביל את הבריחה של המארחת ברבע האחרון, אך הקלע הבולט היה קליי תומפסון, שצלף שמונה שלשות בדרך לערב מוצלח של 30 נקודות.

גם אחרי שתי פציעות קשות, לא היה דבר שימנע מתומפסון לככב במשחק 6. בשנים האחרונות הגארד בנה לעצמו של שחקן שמופיע למשחק שישי בסדרה, עד כדי כך שיש מונח הנקרא "Game 6 Klay", אותו הוא שר יחד עם ג'ורדן פול בראיון לאחר ניצחון: "עם הפרספקטיבה שצברתי אחרי הפציעות שהיו לי, להיות במקום בו אני מתחרה ברמה הגבוהה ביותר בין ארבע הקבוצות האחרונות, זו הרגשה שקשה להסביר. זה נותן לי השראה להמשיך קדימה".

מאז 2016, תומפסון שיחק שש פעמים במשחק שישי בסדרה, והוא מעמיד בהם ממוצעים נפלאים של 28 נקודות עם 54% מחוץ לקשת. דריימונד גרין הודה: "נעדרנו לשנתיים מהפלייאוף בעיקר בגלל חסרונו של קליי".

סטפן קרי, שרושם הופעה שישית בגמר המערב בשמונה העונות האחרונות, החמיא לגריזליס שלא אמרו נואש גם כאשר איבדו את ג'ה מוראנט שנפצע במשחק השלישי בסדרה: "אני מעריך כל שחקן בקבוצה הזו, מעריך את איך שהם בנויים כקבוצה ואת הכישרון שיש להם. יש להם המון אנרגיה והרבה פוטנציאל כדי לנצח ברמות הגבוהות ביותר. יש סיבה שהם היו הקבוצה המדורגת בסדרה. יש הבנה שהם הפכו אותנו ליותר טובים, ואני בטוח שאנחנו הפכנו אותם לטובים יותר".

מוראנט צייץ אחרי סיום העונה של הגריזליס כי קרי הוא המצ'אפ האהוב עליו וכי הוא מחכה לעוד מפגשים נגדו, מספר 30 של הווריירס פירגן בחזרה לגארד הצעיר: "המספרים שלו משוגעים, השמיים הם הגבול. ממפיס הולכים להיות בסביבה הרבה זמן. אנחנו נהנה מהסדרה הזו ונמשיך לעבר המטרה שלנו, אבל צריכים להבין שהם כאן לטווח הארוך. זה בהחלט מצ'אפ מדהים, כיף ומהנה, עם רמה גבוהה של כדורסל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully