וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ושוב איתכם: גולדן סטייט הדיחה את ממפיס ועלתה לגמר המערב

אחרי שנתיים מחוץ לפלייאוף, הווריירס חזרו למקום המוכר עם 96:110 ו-2:4 בסדרה על הגריזליס. 59 נקודות משותפות לתומפסון וקרי, שהוביל ריצת 3:21 ברבע האחרון

ג'ה מוראנט צולע אחרי הפציעה במשחק 3 נגד גולדן סטייט/מתוך טוויטר

סדרת חצי גמר המערב בין פיניקס סאנס לדאלאס מאבריקס תוכרע במשחק שביעי, אך כאשר הן יעלו על הפרקט הן כבר יידעו מי היריבה שתמתין למנצחת בגמר המערב - גולדן סטייט ווריירס. אחרי ששנתיים של היעדרות מהפלייאוף קטעו רצף של חמש הופעות רצופות בגמר המערב (וגם בגמר ה-NBA), גולדן סטייט חזרה הלילה (בין שישי לשבת) למקום שהיא מכירה כל כך טוב כאשר גברה 96:110 על ממפיס גריזליס בדרך ל-2:4 בסדרת חצי גמר המערב.

דריימונד גרין, שחקן גולדן סטייט ווריירס. Ezra Shaw, GettyImages
שוב במעמד המוכר. גרין/GettyImages, Ezra Shaw

קליי תומפסון העלה את המארחת ליתרון 30:39 בתחילת הרבע השני אחרי 12 דקות ראשונות צמודות, אך הגריזליס הקשוחים, שוב ללא ג'ה מוראנט הפצוע, חזרו בגדול ועלו ליתרון 44:51. עם זאת, ממפיס לא קלעה בארבע הדקות האחרונות של המחצית וראתה את הווריירס נוטלים את היתרון במחצית עם ריצת 0:9.

תומפסון, שקלע הלילה שמונה שלשות, התעורר עם שמונה נקודות רצופות ברבע השלישי, אולם הגריזליס גם הפעם לא הרימו ידיים והגיעו ל-12 הדקות האחרונות בפיגור נקודה בלבד. דזמונד ביין עוד העלה את האורחת ל-87:89 על צליפה מחוץ לקשת כשבע דקות לסיום, אך מאותו הרגע הופיעה רק קבוצה אחת על המגרש. ריצת 3:12, אותה הוביל סטפן קרי עם שלוש שלשות, סגרו סיפור ושלחו את הווריירס לגמר מערב שישי בשמונה השנים האחרונות.

עוד בוואלה!

46 נקודות לטייטום, בוסטון ניצחה במילווקי וכפתה משחק 7

לכתבה המלאה
שחקן גולדן סטייט ווריירס קליי תומפסון מול שחקן ממפיס גריזליס דילון ברוקס. Ezra Shaw, GettyImages
סדרה מרתקת הגיעה לסיומה. תומפסון מול ברוקס/GettyImages, Ezra Shaw

קרי אמנם להט ברבע האחרון וסיים עם 29 נקודות, אך דווקא חברו לקו האחורי האגדי, קליי תומפסון, סיים כקלע המוביל עם 30 נקודות. דילון ברוקס הוביל את המפסידה עם 30 משלו, דזמונד ביין הוסיף 25 עבור הקבוצה הצעירה, שיכולה להביט לאחור על מסע הקסם שלה לסיבוב השני בראש מורם לקראת עתיד ורוד במיוחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully