וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

46 נקודות לטייטום, בוסטון ניצחה במילווקי וכפתה משחק 7

אחרי ההפסד הביתי במשחק 5, הסלטיקס החזירו את ההכרעה הביתה אחרי 95:108 בחוץ על האלופה המכהנת. פורוורד האורחת, שהוסיף גם 9 ריבאונדים באחד ממשחקיו הגדולים בקריירה, האפיל על תצוגת ענק של אנטטוקומפו שקלע 44 נקודות וליקט 20 ריבאונדים

ג'ה מוראנט צולע אחרי הפציעה במשחק 3 נגד גולדן סטייט/מתוך טוויטר

אל משחק 6 בחצי גמר המזרח הגיע בוסטון סלטיקס עם הגב אל הקיר. הירוקים ספגו הפסד ביתי כואב במשחק 5 והבינו שהם יצטרכו לנצח בחוץ את האלופה המכהנת, מילווקי באקס, כדי לשמור על סיכוי למפגש מול מיאמי היט בגמר המזרח. כשכל הסיכויים היו נגדה, בוסטון הוכיחה כי הגרסה הנוכחית שלה, זו שהתגלתה בחצי השני של העונה, קורצה מהחומר הנכון. הלילה (בין שישי לשבת) הסלטיקס ניצחו 95:108 בחוץ את הבאקס וכפו משחק 7, אחרון ומכריע בסדרה שייערך באולמם הביתי.

ג'ייסון טייטום, שחקן בוסטון סלטיקס. Stacy Revere, GettyImages
מהמשחקים הגדולים בקריירה. טייטום/GettyImages, Stacy Revere

ההתחלה הייתה שייכת לאורחת, שצלפה מחוץ לקשת את כל 15 הנקודות הראשונות שלה. לפתע הסלטיקס מצאו את עצמם רודפים אחרי הבאקס, אך ג'ייסון טייטום, באחד מרגעי השיא בקריירה שלו עם 46 נקודות, דאג לסדר לבוסטון יתרון בסוף הרבע הראשון. בתחילת הרבע השני הסלטיקס עלו ליתרון דו ספרתי ראשון, ועל אף שהבאקס נשארו בתמונה, האורחת ירדה להפסקה ביתרון 43:53.

ברבע השלישי, בוסטון התפוצצה. לצד טייטום, גם ג'יילן בראון נכנס לעניינים ושבע נקודות רצופות שלו קבעו את יתרון השיא של המשחק - 50:68. בדיוק כמו במשחק 5, אז הבאקס הצליחו לחזור מפיגור דו ספרתי במחצית השנייה, גם הפעם האלופה הצליחה לנגוס בהפרש והקטינה ל-87:83, אך מבול שלשות של הסלטיקס הוציא את הרוח מהמפרשים.

עוד בוואלה!

אחרי הכישלון: דוק ריברס ימשיך בפילדלפיה, דני גרין ייאלץ לפרוש?

לכתבה המלאה
שחקן מילווקי באקס יאניס אנטטוקומפו מול שחקן בוסטון סלטיקס גרנט וויליאמס. Stacy Revere, GettyImages
טייטום האפיל על משחק אדיר שלו. אנטטוקומפו/GettyImages, Stacy Revere

טייטום הבריק עם 46 נקודות ו-9 ריבאונדים, ג'יילן בראון ומרכוס סמארט סייעו לו עם 22 ו-21 נקודות בהתאמה. ההתפוצצות של טייטום האפילה על תצוגה מופלאה נוספת של יאניס אנטטוקומפו, שקלע 44 נקודות וליקט 20 ריבאונדים, אך הוא קיבל מספיק עזרה מחבריו ולמעשה רק שני שחקנים אחרים קלעו יותר משש נקודות. כעת, שתי הקבוצות יחזרו למסצ'וסטס למשחק 7, ל-48 דקות על כל הקופה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully