וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הכישלון: דוק ריברס ימשיך בפילדלפיה, דני גרין ייאלץ לפרוש?

דריל מורי הצהיר שהמאמן המושמץ יישאר למרות ההדחה מול מיאמי. השוטינג גארד הוותיק קרע את הרצועה הצולבת ועלול לתלות את הנעליים

ג'ה מוראנט צולע אחרי הפציעה במשחק 3 נגד גולדן סטייט/מתוך טוויטר

אחרי עוד עונה מאכזבת, פילדלפיה מנסה לאסוף את השברים - ומביעה אמון בדוק ריברס, למרות הביקורות הרבות שהוא סופג. הסיקסרס קיימו הערב (שישי) מסיבת עיתונאים בהשתתפות הג'נרל מנג'ר דריל מורי, שהצהיר כי אין שום כוונה להיפרד מהמאמן הוותיק למרות הישגיו הדלים ומסורת ההדחות והכישלונות שלו בשנים האחרונות.

מורי הבהיר ש"אנחנו סומכים על דוק ומאמינים בו, ואין לנו שום כוונה להחליף אותו", ובכך המשיך את הקו של המאמן עצמו שאמר הבוקר אחרי ההפסד למיאמי (שקבע 2:4 להיט בסדרה): "אני לא מוטרד לגבי העבודה שלי. אני חושב שאני עושה עבודה פנטסטית. אני קורע את התחת בשביל הקבוצה הזאת. וכשהגעתי לכאן, אף אחד לא חשב שנגיע לשום מקום".

דוק ריברס, מאמן פילדלפיה סיקסרס. Tim Nwachukwu, GettyImages
דריל מורי עדיין מאמין בו. דוק ריברס/GettyImages, Tim Nwachukwu

פילי קיבלה גם בשורות קשות הלילה, כשהתברר שדני גרין סובל מקרע מלא ברצועה הצולבת וייעדר תקופה ארוכה. השוטינג גארד בן ה-34 נפצע בהתנגשות עם ג'ואל אמביד ולא סיים את משחק 6 הלילה, ובבדיקות התאמת החשש שהוא סובל מהפציעה הקשה, שלרוב מצריכה תקופת התאוששות של קרוב לשנה.

בגילו המתקדם, גרין שזכה באליפות פעמיים ונחשב לאחד השחקנים המשלימים האיכותיים ב-NBA בעשור וחצי האחרונים, עלול להיאלץ להודיע על פרישה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully