וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאניס החמיא לטייטום, בארצות הברית התלהבו: "יש בסדרה הזאת הכל"

היווני של מילווקי חבר לרשימה בה נמצאים רק ווילט ושאקיל, אך כוכב בוסטון התפוצץ וכפה משחק 7: "הייתה לו תשובה בכל פעם". פריי: "יכול לצפות בסדרה הזאת 24 שעות ביממה"

ג'ה מוראנט צולע אחרי הפציעה במשחק 3 נגד גולדן סטייט/מתוך טוויטר

לברון ג'יימס וקווין דוראנט, שניים מהפורוורדים הגדולים בתולדות ה-NBA, נמצאים כבר למעלה מעשור וחצי בליגה ואת העונה המאכזבת סיימו עם אפס ניצחונות משותפים בפלייאוף. יכול להיות שהם עוד יצליחו לספק ריצה אחת עד הסוף בדמדומי הקריירה, אך הלילה (בין שישי לשבת), שניים מהפורוורדים הבכירים בליגה, ג'ייסון טייטום ויאניס אנטטוקומפו, הוכיחו שהם כבר מוכנים להעברת הלפיד.

ג'ייסון טייטום, שחקן בוסטון סלטיקס. Stacy Revere, GettyImages
לילה בלתי נשכח. טייטום/GettyImages, Stacy Revere

הסדרה האדירה בחצי גמר המזרח בין מילווקי לבוסטון קיבלה טוויסט נוסף בעלילה במשחק 6, כאשר ג'ייסון טייטום הוביל את הסלטיקס ל-95:108 מרשים בחוץ על האלופה עם 46 נקודות וכפה משחק שביעי ומכריע באולם הביתי של קבוצתו. יאניס אנטטוקומפו רשם אף הוא מספרים מדהימים עם 44 נקודות, 20 ריבאונדים ושישה אסיסטים, אך הלילה הזה היה כולו של טייטום.

"לא ייאמן", השיב יאניס כשנשאל על היכולת של טייטום, "הוא קלע זריקות קשות והוביל את הקבוצה שלו לניצחון, צריך לתת לו קרדיט. כקבוצה עשינו עבודה טובה, עמדנו לפניו, גרמנו לו לקחת זריקות קשות אבל הוא קלע אותן וצריך להעריך אותו על זה".

שחקן מילווקי באקס יאניס אנטטוקומפו מול שחקן בוסטון סלטיקס גרנט וויליאמס. Stacy Revere, GettyImages
גם הוא נדהם מהיכולת של טייטום. אנטטוקומפו/GettyImages, Stacy Revere

הסלטיקס הגיעו למילווקי בתחושות רעות, זכר להפסד הביתי במשחק 5 בו שמטו יתרון דו ספרתי במחצית השנייה. "כולנו התעצבנו אחרי המשחק, אבל ידענו כמה טוב שיחקנו במהלך הסדרה ונתנו לדברים לחמוק מאיתנו", אמר המאמן אימה יודוקה, בעוד טייטום הוסיף, "לכולם היה טעם רע בפה. לא היינו כנועים וידענו שעדיין יש לנו אפשרות להציל את העונה שלנו עם ניצחון. אנחנו מאמינים אחד בשני וראו את זה הלילה".

כמו במשחק 5, גם הפעם בוסטון נהנתה מיתרון דו ספרתי, גם הפעם ראתה את מילווקי מנסה לחזור, אך בניגוד למשחק הקודם היא הצליחה לשמור על היתרון: "טייטום לא היה נותן למה שקרה במשחק 5 לחזור על עצמו", נכתב ב-ESPN, "מילווקי ניסתה לחזור, אך הייתה לטייטום תשובה בכל פעם". הפורוורד בן ה-24, בעונתו החמישית בלבד בליגה, הפך לשחקן השני בתולדות הסלטיקס אחרי סם ג'ונס שרושם בקריירה שני משחקי פלייאוף של 45 נקודות ומעלה.

מן העבר השני, כאמור, גם אנטטוקומפו רשם מספרים דמיוניים כשקלע כמעט ממחצית הנקודות של קבוצתו. עבור היווני מדובר במשחק שביעי בפלייאוף עם 30 נקודות, 15 ריבאונדים ו-5 אסיסטים לפחות, ובכך הוא השתווה במקום הרביעי לאלג'ין ביילור. את יאניס מקדימים כעת שלוש אגדות: ווילט צ'מברליין, קארים עבדול ג'באר ולברון ג'יימס.

כמו כן, יאניס הפך לשלישי בלבד אחרי ווילט ושאקיל אוניל שרושם משחק פלייאוף של למעלה מ-40 נקודות, 20 ריבאונדים ו-5 אסיסטים.

כעת, הפנים נשואות לעבר המשחק השביעי, אותו תארח בוסטון בראשון בערב. שחקן ה-NBA לשעבר והפרשן בהווה, צ'אנינג פריי, שגם זכה אליפות עם קליבלנד ב-2016, סיכם את הסדרה עד כה בצורה הכי טובה שיש: "הסדרה הזו היא כל מה שפלייאוף ה-NBA אמור להיות. החל מהאימון, עד לכוכבים ודרך שחקני המשנה. אני יכול לצפות בסדרה הזאת 24 שעות ביממה, יש בה הכל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully