וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הולאנד ירוויח כמו דה בראונה: "יהפוך את סיטי לקבוצה המושלמת"

התכולים יעבירו לדורטמונד את התשלום תמורת הכוכב הנורבגי בשלוש פעימות, ומשוכנעים: למרות המחיר הגבוה, "זו עסקה פנטסטית". לאפורט בירך: "שמח שלא אצטרך לרדוף אחריו בשנים הקרובות"

תקציר: מנצ'סטר סיטי - ניוקאסל 0:5/ספורט1

באנגליה בטוחים: למרות המחיר הגבוה, למרות שהקבוצה כבר רצה מצוין בלעדיו, עסקת ארלינג הולאנד תשתלם בגדול למנצ'סטר סיטי. אחרי שהתכולים הודיעו היום (שלישי) רשמית על סיכום עם בורוסיה דורטמונד על רכישתו של הכוכב הנורבגי תמורת 75 מיליון יורו - ניסו באנגליה לשפוך אור על הסכומים המדויקים.

לצד סעיף השחרור הנמוך יחסית שתשלם לדורטמונד, סיטי תישא בעלויות כבדות נוספות, כולל עמלות לאביו של השחקן, לסוכנות שמייצגת אותו (של מינו ראיולה, שהלך לעולמו לאחרונה) ולהולאנד עצמו. קבוצות אחרות שהתעניינו בהולאנד אמנם נרתעו מהסכומים שדרשו הולאנד ופמלייתו, אבל ב-BBC מדווחים שבכירים בסיטי הגדירו את העסקה כ"פנטסטית ביחס ליכולות של הולאנד, לגיל שלו ולערך שלו בשוק".

סיטי ויתרה בקיץ הקודם על החתמתו של הארי קיין מטוטנהאם בסכומים לא פחות גבוהים, ולפי BBC "כעת זה השתלם לה בגדול". החוזה של הולאנד צפוי להיות לחמש שנים, ושכרו יעמוד על כ-250 אלף ליש"ט לשבוע (13 מיליון ליש"ט לשנה). התכולים התעקשו ששכרו של הולאנד לא יעלה על זה של קווין דה בראונה, בכיר המשתכרים בקבוצה, "כדי להעביר מסר לשאר השחקנים של הקבוצה שהולאנד לא יותר חשוב מאף אחד אחר למועדון".

ארלינג הולאנד לצד פפ גווארדיולה. מתוך טוויטר, צילום מסך
איך זה ייראה?/צילום מסך, מתוך טוויטר

מפחיד: כך אמור להיראות ההרכב של סיטי בעונה הבאה

מקצועית, ההגעה של הולאנד תכריח את פפ גווארדיולה לשנות לא מעט. בשנים האחרונות המאמן המוערך מיעט לשחק עם חלוץ טבעי, וכעת הקבוצה כולה תצטרך להתאים את עצמה. השאלה היא האם כעת, כשהם קרובים לזכייה באליפות שלישית תוך ארבע שנים, הולאנד הוא האיש שהקבוצה באמת זקוקה לו.

"עדיין אי אפשר לומר שהולאנד הוא החתיכה החסרה כדי להפוך את סיטי לקבוצה מושלמת, אבל הוא בהחלט יוסיף לה מימד חדש שאין לה", ניתח ב-BBC מיקה ריצ'רדס, שחקן העבר של סיטי. "יכולת הסיום שלו ברחבה לא פחות ממדהימה, ואני עדיין חושב שלמרות שסיטי קבוצה מאוד יעילה, היא מחמיצה לא מעט. עם הולאנד, זה לא יקרה לה. במובן הזה, זו החתמה פנטסטית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully