וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי יירש את האימפריה של מינו ראיולה, ומה אפשר ללמוד מהתגובות של פוגבה וזלאטן

עודכן לאחרונה: 2.5.2022 / 13:40

זלאטן שהה לצדו עד הרגע האחרון, פוגבה נפרד בצורה מרגשת, הולאנד בסימן שאלה. סוכן העל הותיר מאחוריו סוכנות שמחזיקה כמה מהכוכבים הגדולים בעולם, כעת השאלה על עתידם מרתקת את עולם הכדורגל

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 2.5/ספורט1

מותו של מינו ראיולה הותיר שאלות רבות בעולם הכדורגל. סוכן העל, שהלך לעולמו בסוף השבוע בגיל 54 אחרי התמודדות עם מחלה קשה, הותיר מאחוריו סוכנות שמחזיקה כמה מהכוכבים הגדולים בעולם הכדורגל, וביניהם פול פוגבה, ארלינג הולאנד, ג'אנלואיג'י דונארומה וזלאטן איברהימוביץ'.

כעת עולות שאלות רבות, בעל משמעויות כלכליות, שנוגעות לעתידם של רבים. מי למשל מקבל את ניהול סוכנות השחקנים? האם השחקנים ימשיכו עם הסוכנות, או שמא יבחרו לעבור לסוכנים אחרים?

על פי "פורבס", הונו של ראיולה הוערך ב-85 מיליון דולר. מי שהיה אחד מחמשת סוכני הכדורגל המפורסמים בעולם היה מעורב בכמה מהעסקאות הגדולות בתולדות הענף, ואף היה "פורץ דרך" בכל הנוגע לגודל העמלות שדרש מהקבוצות. הוא היה מעורב בעסקאות בשווי כולל של 847.7 מיליון דולר.

מינו ראיולה סוכן שחקני כדורגל. GettyImages
הותיר אימפריה. ראיולה/GettyImages

הסוכנות הייתה קטנה ומצומצמת, ומבוססת על עבודה קשה של מעטים ששרר ביניהם אמון מוחלט. איש המפתח מלבד ראיולה הייתה רפאלה פימיינטה, עורכת הדין של מינו והשותפה שלו במשך 20 שנה. בנוסף עבדו לצדם באופן צמוד הבן שלו מריו, ויצ'נזו ראיולה (האחיין שלו), וחוסה פורטס, שהיה דמות מפתח בגיוס שחקנים ובניית הסוכנות.

על פי הדיווחים, משפחת ראיולה מעוניינת להמשיך להפעיל את הסוכנות, ולהמשיך לנהל את השחקנים שחתומים בה. שניים מהם, פול פוגבה וזלאטן, הביעו בימים האחרונים את הקשר העמוק שהיה להם לראיולה.

באיטליה למשל דווח שזלאטן היה לצדו של ראיולה בימיו האחרונים ושהה ימים ארוכים לצד המשפחה ברגעים הקשים, ואף קיבל אישור מיוחד ממילאן להיות ליד האיש אותו הוא מחשיב כ"משפחה". אתמול פוגבה צייץ "תמיד בלבי, תודה לך מימי", עם סרטון קצר שמזכיר את הקשר ביניהם.

עוד בוואלה!

משפחתו של מינו ראיולה הודיעה על מותו בגיל 54: "לחם עד הסוף"

לכתבה המלאה
html error

במשפחת ראיולה מעריכים שהשניים ימשיכו להיות בסוכנות. אנשיו של ראיולה מקווים שגם ארלינג הולאנד ימשיך לעבוד איתם, לקראת המעבר הגדול והמתוקשר שלו, אבל עדיין לא ברור מה יחליטו הנורבגי ומשפחתו. ב"בילד" טוענים שפימיינטה היא זו שתופקד על העסקה, ככל הנראה עם מנצ'סטר סיטי, ותסגור אותה.

"מדובר בשחקנים שנמצאים לצד ראיולה כבר המון שנים", אמרו מקורביו על שחקנים כמו פוגבה וזלאטן, "אין ספק שהם יישארו שם עוד המון שנים... לראיולה הייתה תכונה חשובה, הוא ידע להיות קרוב לשחקנים ולגרום להם להרגיש שהם בידיים חמות, חלק ממשפחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully