וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דורטמונד רכשה את קארים אדיימי מזלצבורג תמורת 38 מיליון יורו

החלוץ חתם לחמש שנים אצל הצהובים-שחורים ויהיה מחליפו של ארלינג הולאנד: "ברגע ששמעתי שיש עניין, ידעתי שאני רוצה לחתום"

תקציר: גרויטר פירת - בורוסיה דורטמונד 3:1/ספורט1

על רקע ההודעה על מכירת ארלינג הולאנד למנצ'סטר סיטי, קארים אדיימי נרכש הערב (שלישי) על ידי בורוסיה דורטמונד מזלצבורג האוסטרית תמורת 38 מיליון יורו, לא כולל בונוסים. החלוץ הגרמני שגדל בבאיירן מינכן חתם לחמש שנים אצל הצהובים-שחורים, ולמעשה יערוך את הופעת הבכורה שלו בבונדסליגה במדי קבוצתו החדשה. עוד אתמול אישר סוכנו של אדיימי כי השחקן החליט לבחור בהצעת דורטמונד ודחה את מנצ'סטר יונייטד.

זהו השחקן השלישי שמחתימה דורטמונד לקראת העונה הבאה, זאת לאחר ההודעה על החתמתם של ניקלאס זולה וניקו שלוטרבק.

לאחר החתימה אמר אדיימי: "מאז שהייתי ילד הערצתי את הקצב המהיר בו משחקת הקבוצה. זו הסיבה שברגע ששמעתי שדורטמונד מגלה בי עניין, ידעתי שאני רוצה לחתום שם. זו החלטה מודעת שלי לחתום לטווח ארוך, מאחר שאני משוכנע שאנחנו הולכים להיות קבוצה מרגשת. יחד עם התמיכה של האוהדים המדהימים, דורטמונד תוכל להתמודד על תארים בשנים הקרובות".

קארים אדיימי בן ה-20 שיחק במחלקות הנוער של באיירן מינכן, אך את הופעת הבכורה שלו בבוגרים עשה בר.ב. זלצבורג האוסטרית. בשלוש העונות שלו באוסטריה כבש אדיימי 27 שערים ב-66 הופעות ליגה. ב-2021 ערך את הופעת הראשונה במדי נבחרת גרמניה, זאת עוד לפני שערך הופעת בכורה בבונדסליגה - דבר שעתיד להתרחש בעונה הבאה במדי דורטמונד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully