וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'סטר סיטי הודיעה שהגיעה לסיכום על רכישתו של ארלינג הולאנד

עודכן לאחרונה: 10.5.2022 / 23:35

הסיטיזנס הפעילו את סעיף השחרור של הנורבגי, שחתם לארבע שנים תמורת 75 מיליון יורו. כבש 61 שערים ב-66 הופעות בגרמניה

תקציר: מנצ'סטר סיטי - ניוקאסל 0:5/ספורט1

מנצ'סטר סיטי הודיעה היום (שלישי) כי הגיעה לסיכום עם בורוסיה דורטמונד על רכישתו של ארלינג הולאנד. אלופת אנגליה למעשה הפעילה את סעיף השחרור בסך 75 מיליון יורו של החלוץ הנורבגי ובנוסף תצטרך לשלם סכומים גבוהים בעמלות לאביו של השחקן, לסוכנות שמייצגת אותו (של מינו ראיולה, שהלך לעולמו לאחרונה) ולהולאנד עצמו.

הקבוצה של פפ גוואריולה ניצחה במאבק על החלוץ שהיה על הכוונת של כל המועדונים הבכירים ביבשת, כולל ריאל מדריד, באיירן מינכן וגם ברצלונה. הולאנד, שביולי יחגוג 22 בלבד, כיכב במדי בורוסיה דורטמונד 61 שערים ב-66 הופעות בשנתיים האחרונות. העונה האחרונה הוא סבל מפציעות שקצת האטו אותו, אך בעונה החולפת הוא נבחר לשחקן העונה בבונדסליגה ולמלך השערים של ליגת האלופות.

ארלינג הולאנד שחקן בורוסיה דורטמונד. רויטרס
חיזוק אדיר למנצ'סטר סיטי. הולאנד/רויטרס

הולאנד פרץ לתועד במדי רד בול זלצבורג, במדיה הוא הפך לטינייג'ר הראשון שכוכב בחמישה משחקים רצופים בליגת האלופות. הנורבגי היה על הכוונת של מנצ'סטר יונייטד ויובנטוס כבר ב-2019, אבל דורטמונד הקדימה אותן והחתימה אותו על חוזה לארבע וחצי שנים תמורת בסביבות 20 מיליון יורו בלבד.

הולאנד יצטרף לסגל העמוס בכוכבים של הסיטיזנס, שכזכור מוקדם יותר במהלך העונה סגרו את החתמתו של חוליאן אלברס חלוצה של ריבר פלייט ונבחרת ארגנטינה. מי שככל הנראה יפנה את מקומו בהתקפה לטובת הולאנד יהיה גבריאל ז'סוס, החלוץ הברזילאי שנמצא על הכוונת של ארסנל וטוטנהאם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully