וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנצ'לוטי התפקע מצחוק אחרי ההפסד בדרבי, והחל בתחבולות נגד קלופ

מאמן ריאל מדריד לא התרגש מה-1:0 נגד אתלטיקו, נתן רמז לקראת גמר ליגת האלופות ועקץ: "לא מדברים על הפנדל?". וגם: ביקורת כלפי יוביץ' ואסנסיו

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 9.5/ספורט1

העובדה שהדרבי אמש (ראשון) שוחק לפרוטוקול בלבד הייתה ניכרת לא רק ביכולת של ריאל מדריד, אלא גם על כותרות העיתונים הגדולים בספרד הבוקר, בהן העדיפו להתמקד בזכייתו של הטניסאי המקומי קרלוס אלקראס בטורניר מדריד. האליפות כבר בכיס של הבלאנקוס שכבר חושבים על גמר ליגת האלופות נגד ליברפול, ולכן קרלו אנצ'לוטי העלה הרכב משני שנכנע 1:0 לאתלטיקו מדריד, כשיאניק קראסקו הכריע את ההתמודדות עם פנדל מוצלח, והשריקה לבעיטת עונשין מ-11 מטר הצחיקה את מאמן ריאל במיוחד.

אנצ'לוטי הסביר לאחר ההפסד כי העדיפות העליונה מבחינתו הייתה להימנע מפציעות לקראת הגמר האירופי ב-28 בחודש, והופתע מכך שאף כתב לא שאל אותו על הפנדל שקיבלה אתלטיקו בעקבות ספק דחיפה של חסוס ואייחו על מתאוס קוניה, לכן בתום מסיבת העיתונאים הוא התפקע מצחוק ואמר: "על הפנדל אנחנו לא מדברים היום". גם על הספסל, אגב, שחקני ריאל מדריד נראו מחויכים בדקות האחרונות של המשחק למרות שקבוצתם פיגרה נגד היריבה העירונית.

פדריקו ואלוורדה, ריאל מדריד. Silvestre Szpylma/Quality Sport Images, GettyImages
לא ניתן להזזה. פדריקו ואלוורדה/GettyImages, Silvestre Szpylma/Quality Sport Images

קארים בנזמה ראה את המשחק כולו מהספסל, בעוד לוקה מודריץ', ויניסיוס ופדריקו ואלוורדה עלו כמחליפים, ואנצ'לוטי כבר החל בניסיונות לתעתע במאמן ליברפול יורגן קלופ לקראת הגמר, כשטען כי ואלוורדה, שפתח בגומלין חצי הגמר נגד מנצ'סטר סיטי, הוא שחקן הרכב לכל דבר בריאל מדריד ו"בלתי ניתן להזזה".

שני שחקנים שקיבלו הזדמנות במסגרת הרוטציה היו לוקה יוביץ' ומרקו אסנסיו, שספגו ביקורת על כך שלא ניצלו את דקות המשחק על מנת להוכיח את עצמם. "יוביץ' הוא לא בנזמה, ומדריד הרגישה זאת. לפי המחצית הראשונה שלו, אין לו מה להיות מופתע מכך שאנצ'לוטי לא סומך עליו", נכתב על החלוץ הסרבי ב"אס". על אסנסיו נטען: "לא הורגש במחצית הראשונה, הוא היה צריך לבלוט יותר במשחק כזה".

עוד בוואלה!

אחרי 6 שנים: אתלטיקו מדריד ניצחה את ריאל בדרבי בליגה

לכתבה המלאה
לוקה יוביץ', ריאל מדריד. Silvestre Zspylma/Quality Sport Images, GettyImages
רחוק מלהיות בנזמה. לוקה יוביץ'/GettyImages, Silvestre Zspylma/Quality Sport Images

דבר נוסף שהעסיק רבות את הספרדים הייתה ההחלטה של אתלטיקו מדריד שלא לנהוג על פי המסורת ולהימנע ממסדר הכבוד לשחקני היריבה על הזכייה שלהם באליפות. קשר הקולצ'ונרוס, קוקה, התייחס לכך בסיום: "יש לי הרבה חברים בריאל מדריד ובירכתי את כולם, אין לזה קשר לחוסר ספורטיביות. עשו מזה עניין כל כך גדול, שהחלטנו לא לעשות את זה. זה הכל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully