וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואן דר וארט התפעל מהבישול ה"מדהים" של ערן זהבי: "כמו בסנוקר"

קשר העבר הכתיר את הבישול של הישראלי לגאקפו ל"מסירת העונה". למרות איבוד הנקודות הקריטי, זהבי קיבל ציונים גבוהים: "שיחק נהדר"

תקציר ה-2:2 הדרמטי של פיינורד מול פ.ס.וו איינדהובן/ספורט1

ערן זהבי ופ.ס.וו איינדהובן התרחקו אתמול (ראשון) מזכייה באליפות, אחרי שסיימו ב-2:2 דרמטי עם פיינורד במשחק סוער שהיה גם דרבי ישראלי בין זהבי לאופיר מרציאנו. צמד מאוחר של סיריל דסרס, כולל פנדל מפוקפק מאוד בתוספת הזמן, סידרו לפיינורד נקודה והותירו את הפער של פ.ס.וו מאייאקס הראשונה על 4 נקודות כשנותרו שני מחזורים לסיום העונה.

מבחינתו של זהבי, המשחק הסתיים ברגשות מעורבים. מצד אחד החלוץ הישראלי הוותיק הציג יכולת טובה וגם בישל באמנות את השער השני של קודי גאקפו, ומצד שני הוא הוחלף וראה מהספסל את היתרון הכפול של קבוצתו נמחק.

למרות זאת, בהולנד בעיקר החמיאו לזהבי, וקשר העבר רפאל ואן דר וארט אף הכתיר את הבישול שלו ל"מסירת העונה".

ערן זהבי שחקן פ.ס.וו איינדהובן. Soccrates Images, GettyImages
יתנחם במחמאות מאגדת עבר? זהבי/GettyImages, Soccrates Images

"הבישול של זהבי מדהים. הגול הזה נראה כמו מהלך סנוקר", אמר ואן דר וארט, כיום פרשן בטלוויזיה ההולנדית. "המסירה עשתה הכל במהלך הזה. גאקפו היה צריך רק להמשיך את זה פנימה, אבל כל הקרדיט מגיע לזהבי".

זהבי קיבל ציונים גבוהים בתקשורת ההולנדית. באתר "Voetbalprimueur" העניקו לו ציון 7 וכתבו: "מסירה נפלאה שלו סידרה את ה-0:2 של פ.ס.וו, ורשם משחק נהדר גם מעבר לכך. לצערו, היה צריך לצפות מהספסל בחבריו מאבדים את היתרון". גם באתר "Voetbalinternational" חילקו לזהבי ציון 6.5.

אופיר מרציאנו, לעומת זאת, קיבל ציון 6. "שחקני ההגנה שלו הפקירו אותו מול החלוצים של פ.ס.וו, למרות שהוא היה יכול להקשות יותר על גאקפו בשער הראשון. בסך הכל, היה לו משחק לא רע", נימקו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully